  • 1. Data: 2013-05-13 20:29:11
    Temat: Mocowanie półki
    Od: awow <a...@w...pl>

    Jak najlepiej (pewnie i estetycznie) zamocować półki we wnęce o
    wymiarach 23x38cm, głębokość x szerokość, wyłożonej płytkami
    ceramicznymi. Półki będą wykonane z płyty wiórowej.

  • 2. Data: 2013-05-13 22:05:38
    Temat: Re: Mocowanie półki
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "awow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak najlepiej (pewnie i estetycznie) zamocować półki we wnęce o
    > wymiarach 23x38cm, głębokość x szerokość, wyłożonej płytkami
    > ceramicznymi. Półki będą wykonane z płyty wiórowej.

    Po co płyta wiórowa?
    Lepiej to zrobić z płyty gipsowo-kartonowej montowanej do ściany
    profilami UD28 i całość wypłytkować.
    Jeżeli plyty GK zamontujesz na profilu to całkowita grubość takich półek
    będzie ok. 7cm razem z płytkami.
    Jeżeli płyty GK dasz do środka profila to grubość półek będzie ok. 5cm.
    Są to najbardziej estetyczne półki, a przy tym bardzo mocne - możesz
    spokojnie na nich usiąść.
    Aby zamontować półki z płyt wiórowych to musisz dach uchwyty pod każdą
    płytą w postaci plastikowych trójkącików lub przykręcić aluminowy
    ceownik, w który wsuniesz półki.

  • 3. Data: 2013-05-14 21:59:18
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 13 Maj, 20:29, awow <a...@w...pl> wrote:
    > Jak najlepiej (pewnie i estetycznie) zamocować półki we wnęce o
    > wymiarach 23x38cm, głębokość x szerokość, wyłożonej płytkami
    > ceramicznymi. Półki będą wykonane z płyty wiórowej.

    Wiem tylko cokolwiek, na temat "umocowania spółki", ale to Cie chyba
    nie interesuje...?

  • 4. Data: 2013-05-15 07:59:15
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-14 21:59, Marek pisze:
    > Wiem tylko cokolwiek, na temat "umocowania spółki", ale to Cie chyba
    > nie interesuje...?
    No chłopie! Z taką wiedzą to powinieneś kandydować minimum na posła, a
    nie pisać na pl.misc.budowanie
    Jacek