  • 1. Data: 2010-11-26 19:41:54
    Temat: Wyrownanie podlog
    Od: Kadar <o...@g...com>

    W jednym z pokoi bedzie polozona wykladzina. Reszta podlog bedzie
    wyzsza o 21mm. Wykladzina dla dziecka to ok 3-5 mm. Co zrobic zeby
    zmniejszyc roznice?

    KADAR

  • 2. Data: 2010-11-26 21:03:54
    Temat: Re: Wyrownanie podlog
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 26 Lis, 20:41, Kadar <o...@g...com> wrote:
    > W jednym z pokoi bedzie polozona wykladzina. Reszta podlog bedzie
    > wyzsza o 21mm. Wykladzina dla dziecka to ok 3-5 mm. Co zrobic zeby
    > zmniejszyc roznice?

    Poloz pianomat np ten: http://allegro.pl/pianomat-mata-podklad-pod-panele-w
    ykladziny-10mm-i1337007636.html
    Bedzie roznica ~6mm, jakis dobry prog i bedzie dobrze :) Nie wiem czy
    sa grubsze podklady..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-11-27 10:38:05
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    le-wykladziny-10mm-i1...
    > Bedzie roznica ~6mm, jakis dobry prog i bedzie dobrze :) Nie wiem czy

    Myslalem o jakims podkladzie ale nawet 10 to malo moze 2 polozone
    jeden na drugi. Pytasnie czy to sprawdzi sie i nie bedzie sie
    walkowalo lub wybrzuszalo? Z czasem zarowno wykladzina jak i taki
    podklad straca na grubosci i wyrowna sie.
    Jak widac kombinuje ale czy w dobrym kierunku?

    KADAR

  • 4. Data: 2010-11-27 12:12:42
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Lis, 11:38, Kadar <o...@g...com> wrote:

> [...]
    > podklad straca na grubosci i wyrowna sie.
    > Jak widac kombinuje ale czy w dobrym kierunku?

    Niestety z tego co wiem to zaden producent nie dopuszcza takiego
    podwojnego ukladania podkladow (ale to chyba tylko pod panele -
    wykladzina nie ma zamkow ;). Nie mam pojecia czemu - ja osobiscie na
    Twoim miejscu pianomat bym polozyl w dwoch warstwach (10+5) i mialbys
    idealnie. Pianomat nie traci na grubosci - to nie pianka :) Producent
    zapwenia, ze po 10 latach mozesz sciagnac panele, a pianomat bedzie
    jak nowy. Ja go uzywam (ale wersji 3mm - szarej - na ogrzewanie
    podlogowe) i moge jedynie bardzo polecic! Przede wszystkim super
    wyglusza, choc to tez u Ciebie bedzie mialo male znaczenie;) Ale
    jezeli nie masz podlogowki, to przynajmniej jedna z jego zalet to
    dobra izolacja - bedzie cieplutko :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2010-11-27 13:33:48
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > --
    > Adam Sz.

    Dzieki, przyjrze sie temu. Jak wyglada sprawa z producentami tego
    pianomatu, jest jakis wybor? Po raz pierwszy spotykam sie z tym
    produktem.

    KADAR

  • 6. Data: 2010-11-27 15:27:12
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Lis, 14:33, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > Dzieki, przyjrze sie temu. Jak wyglada sprawa z producentami tego
    > pianomatu, jest jakis wybor? Po raz pierwszy spotykam sie z tym
    > produktem.

    Jest jeden producent - www.pianomat.pl, sprzedaja w Komforcie, allegro
    i mniejszych sklepach z panelami i wykladzinami tez :) Sam pianomat to
    takie polaczenie baaaaardzo gestej pianki z wloknami, tej pianki tam
    wlasciwie nie widac ani nie czuc - wyglada to jak jakis zwalcowany
    filc bardziej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2010-11-27 16:00:48
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > --
    > Adam Sz.

    Dzięki, reszty dopytam

    KADAR

  • 8. Data: 2010-11-28 11:21:21
    Od: ptoki <s...@g...com>

> [...]
    > W jednym z pokoi bedzie polozona wykladzina. Reszta podlog bedzie
    > wyzsza o 21mm. Wykladzina dla dziecka to ok 3-5 mm. Co zrobic zeby

    A nie prosciej zrobic po staremu? Zamontowac półprog? Z jednej strony
    rowno a z drugiej te 2cm spadku?

  • 9. Data: 2010-11-28 15:47:56
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Lis, 12:21, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > A nie prosciej zrobic po staremu? Zamontowac półprog? Z jednej strony
    > rowno a z drugiej te 2cm spadku?

    Po co sie narazac na zlamanie palca jak to mozna w prosty sposob
    wyrownac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2010-11-28 16:38:38
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Po co sie narazac na zlamanie palca jak to mozna w prosty sposob
    > wyrownac :-)
    > pozdr
    > --
    > Adam Sz.

    Ta wykladzina i wyrownywanie jest tymczasowe. Poniewaz to pokoj
    dziecka wiec na razie bedzie wykladzina z czasem poloze parkiet i
    wtedy nie bedzie problemu.

    KADAR