  • 11. Data: 2015-03-03 12:49:44
    Temat: Re: Wytrzymałość różnych typów śrub na wyrywanie z płyt wiórowych
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:54f5976c$0$2200$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Producent MFP pisze, że jest wytrzymalsza w "tych sprawach" od OSB.

    No to nie wiem, to co ja widziałem sprzedawane jako MFP to przypominało
    zwykła "płytę wiórową" i było zdecydowanie mniej wytrzymale od OSB.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2015-03-03 15:54:10
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-03-03 o 08:24, Uzytkownik pisze:

    > Masz zamiar się doktoryzować, bo jakoś nie za bardzo widzę sens takiej
    > zabawy?
    > Co Ci da informacja, że dla danej płyty wkręt o rozmiarach X*X zostanie
    > wyrwany po obciążeniu statycznym masą 150kg?

    Coś mi się widzi, że ten post jest konsekwencją tego sprzed kilku
    tygodniu o tytule "jak powiesić szafki kuchenne na delikatnej ścianie",
    czy jakoś tak :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 13. Data: 2015-03-03 16:39:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 15:54, wolim pisze:

    > Coś mi się widzi, że ten post jest konsekwencją tego sprzed kilku
    > tygodniu o tytule "jak powiesić szafki kuchenne na delikatnej ścianie",
    > czy jakoś tak :)

    Fakt, temat cały czas aktualny, ale nie o szafki chodzi.

    Ciekawi mnie po prostu takie zestawienie i chętnie sobie je zrobię w
    wolnej chwili. Film na jutubie będzie bił szczyty popularności...

    ;)

    --
    MN

  • 14. Data: 2015-03-04 09:15:32
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2015-03-03 10:02, Ergie pisze:

    > Z miękkiego drewna jak sosna to ok można wkręt wyrwać (choć nie

    Sosna nie jest miekka. Jest krucha.

    pozdr serd
    --
    A S