    From: Siwy <s...@o...usun.peel>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Zabezpieczenie piwnicy - alarm z Allegro
    Date: Fri, 16 Jan 2009 20:50:41 +0100

    Witam,

    ponieważ w piwnicy trzymam mojego Unibike'a :) bo w domu nie ma takiej
    opcji, zacząłem zastanawiać się jak zabezpieczyć piwnicę. Drzwi mam dość
    solidne, wykonane własnoręcznie na stoczni w latach jej świetności przez
    mojego dziadka :P. Na Alledrogo znalazłem takie coś
    http://allegro.pl/item521439243_bezprzewodowy_alarm_
    dzwonek_i_sygnaliz_w_jednym.html
    i myślę czy to dobry patent. Z zasięgiem nie powinno być problemu.
    Generalnie chodzi mi o 'ciche' powiadomienie mnie, że coś się na dole
    dzieje. Wtedy biorę pałe i idę na kontrole.
    Może wiecie gdzie można dostać takie gotowe bezprzewodowe zestawy
    alarmowe? Jedyny warunek to fakt, że urządzenie nadawcze (czujka) musi
    mieć własne zasilanie (pewnie bat. 9V), bo w piwnicy jest tylko światło (1
    żarówka na dwie piwnice) zapalane na korytarzu piwnicy.

    --
    Serdeczności,
    Siwy