  • 1. Data: 2010-02-25 22:58:32
    Temat: Zamienniki do Karcher NT 27/1
    Od: Maciek23i <m...@i...pl>

    Witam,

    Podczas budowy i w szczególności podczas prac wykończeniowych
    potrzebowałem dobrego odkurzacza przemysłowego dlatego zakupiłem Karcher
    NT 27/1. Odkurzacz jest SUPER i ma wiele ciekawych akcesoriów.
    Natomiast obecnie używam go do bieżących prac porządkowych w domu jak i
    do odkurzania kominka. W sezonie zimowym trzeba zmieniać worek co 2-3
    tygodnie co generuje spore koszty (zestaw 5 worków to ok 65 zł).

    Czy wiecie może czy są do tego odkurzacza tańsze zamienniki lub czy
    jakieś inne, tańsze worki do niego pasują?

    Pozdrawiam
    MaciekK