  • 1. Data: 2010-02-25 21:02:47
    Temat: jaka stawka dla kierbuda?
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Ile dac za cala budowe. 120m2, bez piwnicy, pod uzytk, garaz 34, budowa
    plamowana od 06 do 06 nast roku

  • 2. Data: 2010-02-25 21:23:28
    Temat: Re: jaka stawka dla kierbuda?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    bulba008 pisze:
    > Ile dac za cala budowe. 120m2, bez piwnicy, pod uzytk, garaz 34, budowa
    > plamowana od 06 do 06 nast roku

    A co ten kierbud ma robić u Ciebie?
    Jak tylko wpisywać się do DB i być tam osobiście ze trzy - pięć razy,
    to... ja zapłaciłem sześć stów za objęcie kierownictwa, a potem stówę za
    każdą wizytę, przy czym pierwsza przy wykopach pod fundamenty była
    wliczona. Na razie mam zaliczoną jedną wizytę, a będą może jeszcze z
    dwie-trzy. W tysiącu powinno się zmieścić :-)

    Jak ma Ci nadzorować... to pewnie musisz mu pensję miesięczną przyzwoitą
    zapłacić :-)))

    Acha... ja buduję na zapadłej wsi, jak budujesz w stolycy, to zapewne
    będzie stosownie do prestiżu miejsca... drożej :-)))

    pozdr.
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-02-25 21:33:41
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ile dac za cala budowe. 120m2, bez piwnicy, pod uzytk, garaz 34, budowa
    > plamowana od 06 do 06 nast roku

    w 100licy porzadny kierbud niezaleznie od ilosci wizyt 3-4 k pln

    pozdro
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2010-02-25 22:05:19
    Od: M <M...@w...pl>

    HANA pisze:
    > Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > w 100licy porzadny kierbud niezaleznie od ilosci wizyt 3-4 k pln

    - 1,5-2,5kPLN (za wpisy w dzienniku)

    - nadzór (jeżdżenie, negocjacje, opieprzanie, pilnowanie, doradztwo) -
    1-3kPLN miesięcznie

    M.

  • 5. Data: 2010-02-25 22:50:03
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ile dac za cala budowe. 120m2, bez piwnicy, pod uzytk, garaz 34, budowa
    > plamowana od 06 do 06 nast roku

    U mnie na wsi 1000 zł za całą budowe.
    Jak mu sie nudzi to i raz w tygodniu zajedzie zobaczyc co i jak. Dodatkowo
    podpisał mi pare przeróbek(ma uprawnienia architekta czy jakos tam ).

    --
    my photos
    http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964

  • 6. Data: 2010-02-26 09:25:35
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Ile dac za cala budowe. 120m2, bez piwnicy, pod uzytk, garaz 34, budowa
    > plamowana od 06 do 06 nast roku

    1500zł do stanu surowego zamkniętego
    1500zł po odebraniu budynku

    na budowie kierownik był do tej porty 3 razy, stan surowy zamknięty mamy.

    ale za doprojektowanie piwnicy i zmiany w projekcie i wszelkie formalności z
    pozwoleniem
    2000zł tylko zapłaciliśmy

    ale nasz kierownik to jednoczesnie architekt
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-02-26 09:26:41
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > U mnie na wsi 1000 zł za całą budowe.
    > Jak mu sie nudzi to i raz w tygodniu zajedzie zobaczyc co i jak. Dodatkowo
    > podpisał mi pare przeróbek(ma uprawnienia architekta czy jakos tam ).

    to bardzo tanio