  • 1. Data: 2010-02-25 19:00:04
    Temat: Taniej - materiały budowlane i usługi REKLAMA
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Witam,

    W związku ze zbliżającą się wiosną, zapraszam wszystkich do
    powierzenia swoich zakupów materiałów budowlanych i usług, choć nie
    tylko firmie eKupiec http://ekupiec.com.pl/ . Jeśli chcecie wysłać
    szybkie zapytanie i otrzymać szybką odpowiedź ile coś kosztuje
    skorzystajcie bezpośrednio z formularza http://ekupiec.com.pl/?page_id=44.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2010-02-25 19:47:22
    Temat: Re: Taniej - materiały budowlane i usługi REKLAMA
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Marcin" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    yqx.googlegroups.com...
> [...]

    >tylko firmie eKupiec http://ekupiec.com.pl/ . Jeśli chcecie wysłać
    >szybkie zapytanie i otrzymać szybką odpowiedź ile coś kosztuje

    Jakoś nie przemawie do mnie Wasza oferta. malo przekonujaca.

    Kris

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2010-02-25 21:05:57
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Oferta jaką zbudowaliśmy jest oparta na dotychczasowych działaniach
    dla firm. Osobiście od dziesięciu lat zajmuje się zakupami (dla dużej
    firmy budowlanej od 3lat). W tym czasie "zaopatrywałem" budowy wielu
    znajomych przynosząc im znaczne oszczędności. Dlaczego z tego nie
    mieliby skorzystać forumowicze? Zasada współpracy jest prosta. Nie
    chcemy pieniędzy za nic. Najlepszą formą rozliczenia to część z
    oszczędności jakie przyniesiemy. Nie chcę pisać że zaoszczędzę 20 czy
    60 % bo wszystko zależy od miejsca dostawy i specyfiki zamówienia. Dla
    nieprzekonanych proponuję sprawdzenie jak to działa w rzeczywistości.
    To nic nie kosztuje może poza 5 min poświęconymi na zeskanowanie
    oferty i przesłanie jej do nas.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2010-02-26 05:03:17
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Marcin" <m...@e...com.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]

    Ale bełkot marketoidalny. Wątpię, że ktokolwiek coś u ciebie kupi :-)

  • 5. Data: 2010-02-26 15:28:05
    Temat: Re: Taniej - materia?y budowlane i us?ugi REKLAMA
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "kiki" <k...@k...net> napisal w wiadomosci

    > "Marcin" <m...@e...com.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Ale be?kot marketoidalny. W?tpie, ?e ktokolwiek co? u ciebie kupi :-)

    Jak to mówia "handel lepszy od uczciwej roboty".

  • 6. Data: 2010-02-26 20:24:25
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    > Jak to mówia "handel lepszy od uczciwej roboty".

    Każdy powinien robić to na czym się zna i to co lubi. Ja znam się na
    kupowaniu (nie na sprzedawaniu) i dobrze to wykonuję. Decyzja należy
    do tych co chcą kupić czy chcą być naciągani przez sprzedawców lub
    wykonawców czy nie. Duża część już przekonała się do podobnych form
    zakupów jak wybór kredytów (np. expander czy open finance) brokerów
    ubezpieczeniowych, czy brokerów samochodowych. Oczywiście można ślepo
    wierzyć że lokalna hurtownia będzie miała najlepsze ceny podobnie jak
    wykonawca który właśnie zaczyna stawiać twój dom. Jak dla mnie
    najwyższą formą zaufania jest kontrola i coś takiego oferuję
    nieodpłatnie.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2010-02-26 21:22:04
    Temat: Re: Taniej - materia3y budowlane i us3ugi REKLAMA
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Marcin" <m...@e...com.pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...
> [...]

    Najlepszym wyznacznikiem cen na materiały jest Allegro.
    W hurtowni jak się stawiali to im pokazywałem aukcję na laptopie, że zaraz
    kliknę jak nie dadzą po tyle samo i to skutkowało.
    Kupiłem tak cały porotherm, cegły i wiele innych rzeczy.

  • 8. Data: 2010-02-26 21:46:05
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    On 26 Lut, 22:22, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "Marcin" <m...@e...com.pl> wrote in message

    m.googlegroups.com...

    > Najlepszym wyznacznikiem cen na materia y jest Allegro.
    > W hurtowni jak si stawiali to im pokazywa em aukcj na laptopie, e zaraz
    > klikn jak nie dadz po tyle samo i to skutkowa o.
    > Kupi em tak ca y porotherm, ceg y i wiele innych rzeczy.

    Pewnie dla Ciebie jest to najlepszy wyznacznik, ale ja kupuje taniej
    niż allegro.

  • 9. Data: 2010-02-26 21:53:20
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

> [...]
    > klikn jak nie dadz po tyle samo i to skutkowa o.
    > Kupi em tak ca y porotherm, ceg y i wiele innych rzeczy.

    I jeszcze z ciekawości jak kupiłeś beton?
    Jak weryfikowałeś ceny fachowców i ich jakość?

    Marcin

  • 10. Data: 2010-02-26 21:54:57
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Marcin" <m...@e...com.pl> wrote in message
    k.googlegroups.com...
    On 26 Lut, 22:22, "kiki" <k...@k...net> wrote:

    >Pewnie dla Ciebie jest to najlepszy wyznacznik, ale ja kupuje taniej
    >niż allegro.

    To podaj cennik, gdzie masz cennik na podstawowe produkty ?