  • 1. Data: 2010-02-25 18:23:20
    Temat: Jak rozkręcic baterię?
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Cieknie mi bateria zlewozmywakowa ( z Ikea).
    Konkretnie cieknie w części obrotowej, gdzie jest wylewka.
    Czy ktoś z Grupowiczów wie, jak to draństwo rozebrać?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-02-25 19:51:58
    Temat: Re: Jak rozkręcic baterię?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cieknie mi bateria zlewozmywakowa ( z Ikea).
    > Konkretnie cieknie w części obrotowej, gdzie jest wylewka.
    > Czy ktoś z Grupowiczów wie, jak to draństwo rozebrać?

    Zwykle od tyłu wsuwany jest półpierścień w korpus baterii zabezpieczający
    wylewkę przed wyskakiwaniem. Pewnie będzie trudno go wyciągnąć.

  • 3. Data: 2010-02-26 06:57:00
    Od: rrr <r...@p...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Cieknie mi bateria zlewozmywakowa ( z Ikea).
    > Konkretnie cieknie w części obrotowej, gdzie jest wylewka.
    > Czy ktoś z Grupowiczów wie, jak to draństwo rozebrać?
    > Jacek

    A może ją zareklamuj ? Oni podobno uznają większość gwarancji. A na
    baterię masz pewnie z 5 lat, a 2 to przynajmniej. Zadzoewoń to może
    nawet przyjadą ?

    pzdr.
    rafał

  • 4. Data: 2010-02-26 07:16:25
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Dla uściślenia. Bateria jest typu stojącego. Ma 7 lat, więc żadna gwarancja.
    Jacek

  • 5. Data: 2010-02-26 08:56:30
    Od: "Staś" <s...@o...pl>

> [...]
    > Konkretnie cieknie w części obrotowej, gdzie jest wylewka.
    > Czy ktoś z Grupowiczów wie, jak to draństwo rozebrać?

    Googla zaaresztowali??
    5 sekund i prosze:
    http://www.leroymerlin.pl/mpng2-front/pre?zone=zonec
    atalogue&renderall=on&idLSPub=1102435461
    http://www.muratordom.pl/kuchnie/zrob-to-sam/naprawa
    -zlewozmywaka-i-baterii,6176_2522.htm

  • 6. Data: 2010-02-26 09:07:24
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Dzięki za dobre chęci, ale nie tędy droga.
    Moja bateria jest podobna do tej
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80031861
    Coś jeszcze trzyma korpus, bo po wyjęciu głowicy za nic nie mogę tego
    zdemontować. Wieczorem spróbuję zdemontować całość i zobaczymy od spodu, co
    trzyma.
    Jacek

  • 7. Data: 2010-02-26 10:05:52
    Od: "Staś" <s...@o...pl>

> [...]
    > Coś jeszcze trzyma korpus, bo po wyjęciu głowicy za nic nie mogę tego
    > zdemontować. Wieczorem spróbuję zdemontować całość i zobaczymy od spodu,
    Przecież sam korpus jest skrecony od spodu z blatem wiec go tak sobie nie
    zdejmiesz tylko trzeba cała baterię zdemontować wykręcając śrubę pod blatem
    i wężyki. A cieknie na pewno na oringu uszczelniającym wewnatrz korpusu. Mam
    podobna baterie tylko ze marketową i cała naprawa polegała na tym ze pod ów
    oring do rowka gdzie sie mieści podłożyłem dwie warstwy wąskiego paska taśmy
    silikonowej. Trzyma do dziś.

  • 8. Data: 2010-02-26 17:18:07
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Właśnie coś podobnego miałem zrobić ale miałem wątpliwości, czy to ma sens.
    Teraz widzę, że powinno byc ok.
    Dzięki za pomoc
    Jacek

  • 9. Data: 2010-02-26 19:50:51
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Odpowiadam sam sobie, bo może się jeszcze komuś przyda.
    Otóż nie potrzeba odkręcać baterii od zlewozmywaka. Wystarczy odkręcić część
    walcową korpusu baterii, w której siedzi głowica ceramiczna. Aby nie
    porysować warto złapać przez skórę albo przez gumę i kręcic w lewo na chama,
    aż puści. Potem wystarczy podłożyć, jak radził Sta? 2-3 zwoje taśmy
    teflonowej pod o-ringi uszczelniające i juz nie cieknie.
    Jacek