  • 1. Data: 2010-02-25 14:11:43
    Temat: Płyty KG czy tynk maszynowy
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam poraz kolejny, czym lepiej robić ściany?
    Tynk maszynowy czy płyty KG?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-02-25 14:24:09
    Temat: Re: Płyty KG czy tynk maszynowy
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Witam poraz kolejny, czym lepiej robić ściany?
    > Tynk maszynowy czy płyty KG?
    > Pozdrawiam
    > Bartek

    Płyty wyjdą znacznie drożej z robocizną, niż tynk maszynowy
    tak sufut sobie zrobiłem, i żałuję jak cholera, bo wyszło to 2x drożej

  • 3. Data: 2010-02-25 14:32:54
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam poraz kolejny, czym lepiej robić ściany?
    > Tynk maszynowy czy płyty KG?
    > Pozdrawiam

    Koszt bedzie porównywalny. Tynk maszynowy to 20zł za mkw materiał ui
    robocizna a mkw płyty to ok 6zł to klej, tasmy itp.
    Płytami możesz zrobic sam wiec odpadnie Tobie koszt robocizny i wtedy
    wyjdzie taniej.
    Ale ja osobiscie proponuje tynk cementowo wapienny+ gładz wapienna. Ew jak
    dobrzy tynkarze to bez gładzi mozna

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-02-25 15:18:51
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 25 Lut, 15:11, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam poraz kolejny, czym lepiej robi ciany?
    > Tynk maszynowy czy p yty KG?
    > Pozdrawiam

    Zależy co robisz.
    Jak remontujesz / adaptujesz stare wnętrza z krzywymi ścianami to
    można zastanowić się nad płytami KG.
    Jak wykańczasz nowe wnętrza lub ściany "trzymają pion" to zdecydowanie
    tynk - tak jak pisze kris - cement-wapienny i gładź wapienna.
    Zrobić szybko i najtaniej jest łatwo - ale potem trzeba w tym
    mieszkać ;)

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 5. Data: 2010-02-25 15:23:58
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Koszt bedzie porównywalny. Tynk maszynowy to 20zł za mkw materiał ui
    > robocizna a mkw płyty to ok 6zł to klej, tasmy itp.

    kto za 20zł zrobi z materiałem? podaj namiary? mam robote ok 900m2 za 2
    miesiące

  • 6. Data: 2010-02-25 15:24:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 15:24:09 +0100, Amir napisał(a):

    > Płyty wyjdą znacznie drożej z robocizną, niż tynk maszynowy
    > tak sufut sobie zrobiłem, i żałuję jak cholera, bo wyszło to 2x drożej

    Odwrotnie.

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2010-02-25 15:25:45
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

[...]

    Jestem przed tą robotą właśnie swojego tym razem domku
    Czyli najlepiej będzie
    Cementowo wapienno maszynowo

    a później gładz wapienna ręcznie?

    u szwagra był tynk gipsowy, później i tak jeszcze raz dawali gładź gipsową

  • 8. Data: 2010-02-25 15:33:51
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > kto za 20zł zrobi z materiałem? podaj namiary? mam robote ok 900m2 za 2
    > miesiące

    okolice Jelcza Laskowic Cię interują?:).
    W tamtym roku robili za 18 zygli bodajże z materiałem

  • 9. Data: 2010-02-25 18:00:55
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Cementowo wapienno maszynowo

    Najlepiej to zrobic taka ekipa ktora cementowe tynki zaciera na tyle gladko
    (musisz poczytac dokladniej o technice/klasach tego tynku) ze byc moze
    uznasz ze gladzi Ci wogole nie trza
    (albo nie wszedzie trza - zalezy co na scianach).

    Pozdrawiam

    Kane

  • 10. Data: 2010-02-25 19:51:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > kto za 20zł zrobi z materiałem? podaj namiary? mam robote ok 900m2 za 2
    > miesiące

    Szukaj tu
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string
    =tynki+maszynowe

    A u mnie na Pomorzuh lub Kaszubac to i za 18zl trafisz. A jak 900m2 to
    jeszcze zbijesz z ceny spokojnie.

    Kris