  • 101. Data: 2018-12-10 16:38:08
    Temat: Re: Zamknięcie kuchni
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 09.12.2018 o 09:02, l...@g...com pisze:
    > Jak chcesz iść na całość to głodówka lub dieta warzywno owocowa dr Dąbrowskiej tzw.
    post Daniela. U mnie 6 tygodni i 18 kg w dół. Tylko weź to potem utrzymaj.

    Im bardziej drastyczne chudnięcie tym większy potem efekt jojo....

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 102. Data: 2018-12-10 16:54:24
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Ja tam się nie znam bo zupami się brzydzę, ale z tego co bardzo luźno się
    > orientuję, pomidorowa to jest rosół z dodanym przecierem. A żeby rosół
    > zrobić to jednak coś gdzieś musiało umrzeć. Ale jak wspomniałem - nie
    > znam się, więc mogę się mylić i pomidorowa to woda z pomidorem :)

    No nie do końca. Bazą może być też rosół warzywny.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 103. Data: 2018-12-10 17:10:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 8 Dec 2018 18:43:47 +0100, Jacek
    <k...@a...com> wrote:
    > Szukam sposobu na trwałe
    > zejście z wagą.

    Zawał. Polecam.

    --
    Marek

  • 104. Data: 2018-12-11 00:21:50
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    Problem w tym, że tych 2000-2500 kalorii to było wtedy, gdy ludzie pieszo
    chodzili i cośtam dłubali.Ale moja znajoma(swoją wagę ma- jakieś 30+) na
    siłownie jeżdzi samochodem.Nie było by to nic złego, ale siłownię ma 10 minut
    od domu.
    Jedyny działający sposób jaki znam, to mocny plaster na usta.Po 3 dniach można
    się wody napić i znowu plaster.A jak kto łakomy, czy oszczędny, to można przez
    rurkę.
    Sprawdziłem praktycznie, choć bez plastra.Pierwszego dnia chciało mi cię jeść-
    musiałem sporo pić.Drugiego było już lepiej ,trzeciego nie byłem glodny.
    Na tym eksperyment zakończyłem- bałem się że się przyzwyczaję, a swięta
    nadchodziły...Zresztą sam eksperyment też powstał przypadkiem- musiałem
    ponad dobę nie jeść, tylko pić jakiś paszkustwo do badań, a potem - byłem ciekaw.
    Pozdro.abomito

  • 105. Data: 2018-12-11 07:05:14
    Od: l...@g...com

    Pewnie kolonoskopia, a to była głodówka, wcale nie taka krótka, jakby się wydawało.

  • 106. Data: 2018-12-11 08:04:14
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 15:47, s...@g...com pisze:

    > Slowo klucz: pragmatyzm i szczatki kregoslupa moralnego.
    >
    > I jest to ciekawe ze mozna dopuscic krzywdzenie jednych, po to aby ogolnie w
    spoleczenstwie ilosc krzywdy spadla. To pragmatyzm.

    > Bo pozwalajac nastolatce pozbyc sie niechcianej ciazy tworzymy "mala krzywde"
    unikajac duzej - patologiczny zwiazek lub likwidacja szans na rozwoj.

    > Taka ciekawostka.

    No i doszliśmy do sedna sprawy
    Poczęty organizm nie może się bronić, a z racji jego wielkości jego
    zlikwidowanie jest pragmatycznie uznane za mniejsze zło.
    Podobnie zwierzęta, nie mają swoich przedstawicieli w organizacjach
    społecznych i nie potrafią mówić, więc ich unicestwianie uznajemy za
    mniejsze zło niż np głodne dzieci w Afryce (albo nasze)
    Kiedy niewolnicy nie mili nic do powiedzenia to ich unicestwianie też
    uznawano a za dopuszczalne zło.
    Zawsze taka ocena będzie subiektywna z punktu widzenia człowieka, a nie
    z punktu widzenia zwierzęcia czy płodu.
    (tak, płód to też człowiek)

  • 107. Data: 2018-12-11 08:41:53
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 08:04:23 UTC+1 użytkownik Roman Rogóż napisał:

> [...]
    > Poczęty organizm nie może się bronić, a z racji jego wielkości jego
    > zlikwidowanie jest pragmatycznie uznane za mniejsze zło.

    co jest w oczywisty sposób nieprawdzie (ale wygodne). Dlatego też prochoisowcy bronia
    sie jak mogą z uznaniem płodu za człowieka, bo dokładnie wiedzą że zabicie człowieka
    nie może być porównane z krzywdą jaką jest koniecznosc urodzenia dziecka przez
    nastolatkę.
    Ale jesli sie powie ze ten człowiek to tylko zlepek komórek, to juz inna sprawa...
    Fora są pełne gosci wyzywajacych od ciemnogrodu na jednym oddech zaprzeczającym
    wiedzy biologicznej.

    b.

  • 108. Data: 2018-12-11 10:09:35
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 11.12.2018 o 00:21, abomito pisze:
> [...]
    > siłownie jeżdzi samochodem.Nie było by to nic złego, ale siłownię ma 10 minut

    To akurat sobie trzeba indywidualnie policzyć. Kobieta, mniejsza,
    lżejsza itd. będzie miała zupełnie inne zapotrzebowanie dzienne, jak
    kawal chłopa.
    Ja mam aktualnie 187 cm, 94 kg. Praca przy biurku za komputerem. Od
    czasu do czasu jakaś siatkówka, choć ostatnio rzadko. Do pracy jeżdżę
    samochodem. Jak sobie liczyłem to właśnie wyszło około 2500 kcal.
    Ale wiadomo, że ktoś mniejszy czy lżejszy będzie miał mniej, a ktoś
    pracujący fizycznie czy bardzo aktywny - więcej.
    Grunt to sobie to uczciwie policzyć i wtedy pod to układa się sposób
    żywienia.

> [...]
    > ponad dobę nie jeść, tylko pić jakiś paszkustwo do badań, a potem - byłem ciekaw.

    To zadziała chwilowo. Ale ogólnie rzecz w tym, że żeby nie mieć jojo,
    żeby to miało szanse zadziałać u nas długofalowo, a nie tylko na miesiąc
    itp. to dieta przy zredukowanej ilości jedzenia musi nadal dostarczać
    wszystkich potrzebnych nam składników. Bo inaczej organizm prędzej czy
    później i tak się będzie ich domagał i będzie próbował sobie to odbić
    albo najzwyczajniej zaczniemy podupadać na zdrowiu. A przecież nie o to
    w tym chodzi, wręcz przeciwnie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 109. Data: 2018-12-11 15:44:51
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2018 17:21:51 UTC-6 użytkownik abomito napisał:
> [...]
    > ponad dobę nie jeść, tylko pić jakiś paszkustwo do badań, a potem - byłem ciekaw.

    Ogolnie glodowka jest calkiem ciekawym tematem.
    Wspolczesnie jest to tak rzadki przypadek ze w powszechnej swiadomosci prawie wcale
    nie jest znany.

    A jest to calkiem pozyteczna czynnosc i mozna sie ogromnie zdziwic jak organizm na to
    reaguje.
    I to nie tylko fizycznie ale i psychicznie. Po takiej glodowce czlowiek moze sie
    nawet zastanawiac czy ma te sama osobowosc czy jest ona zalezna od tego czy jadl czy
    nie. Ciekawa sprawa.

  • 110. Data: 2018-12-11 17:33:11
    Od: l...@g...com

    Praktykowałeś? Jeśli tak to ile dni?