  • 121. Data: 2018-12-13 11:10:39
    Temat: Re: Zamknięcie kuchni
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiele razy mozesz powtorzyc. Im wiecej razy powtorzysz tym wiecej w to uwierzy. Na
    szczescie jestem na koncu tych co mogli by uwierzyc.

  • 122. Data: 2018-12-13 11:18:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.12.2018 11:10, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wiele razy mozesz powtorzyc. Im wiecej razy powtorzysz tym wiecej w to uwierzy. Na
    szczescie jestem na koncu tych co mogli by uwierzyc.

    Na szczęście nie zależy mi abyś uwierzył. Mało tego - w ogóle nie zależy
    mi aby uwierzył ktokolwiek!
    Po prostu bezrefleksyjny negowanie jest zwyczajnie głupie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 123. Data: 2018-12-13 11:21:59
    Od: l...@g...com

    Myślę, że po zaprzestaniu diety pudełkowej ładnie nam Zenku dojdziesz do dawnej wagi.
    W końcu szkoda każdego kilograma takiego obywatela(że tak polecę Bareją).

  • 124. Data: 2018-12-13 12:11:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozliwe ale znam skuteczny sposob na dolegliwosc. I tak zalozylem ze w swieta nazre
    sie do oporu co moze sie przelozyc na +2 kilo. W tej chwili szybko sie najadam.
    Skurczyl mi sie zoladek i szybciej sie napelnia. Jak przyswoje zmiksowane dwie
    pomarancze i banana to mi sie ulewa. Byl program w ktoym odchudzali rodziny serdli. W
    anglii to bylo. Dostawali takie diety pudelkowe jak ja kupuje. Wszystko wyliczone,
    dopasowane itd. Maja chudnac po 20 deko dziennie a oni nie chudna. Nie wiedzieli ze
    laza za nimi i kontroluja co dodatkowo jedza. I sie okazalo ze prawie drugie tyle
    jedli co powinni.

  • 125. Data: 2018-12-13 12:16:11
    Od: l...@g...com

    Przechodzisz normalny stan po sporym schudnięciu. Założenia, że będziesz się
    pilnował, że tu popuścisz ale gdzie indziej przyciśniesz. Ale niech ci się uda, oby.

  • 126. Data: 2018-12-13 12:31:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie jakas fanaberia tylko koniecznosc. Cukier mialem troche przekroczony,
    cisnienie niskie dzieki lekarstwom. Kolano sie rozjebalo bo za duze obciazenie.
    Schudlem dyche i cukier troche spadl. Cisnienie tez troche spadlo. Lzej mi sie chodzi
    i mniej mnie kolano boli. Ortopeda mowil ze chcialby zebym do 85 doszedl.
    Napierdalajaca noga to jest spory bodziec.