  • 41. Data: 2016-10-31 19:34:59
    Temat: Re: Zamykam sezon polowań
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 16:08:40 +0100, tomek napisał(a):

    > Ja żem tyko prosty, chop ze wsi. Żem to tyko słyszał nie czytał bo jo
    > czytać nie umie i w guglu tyż nie umie obaczyć czy to Lem powiedzioł czy
    > Sokrates.Ty umisz to pewno mosz racje

    No na to wychodzi, panie Dopuki, LOL.
    http://pikio.pl/przeglad-lgarstw-internetowych/

  • 42. Data: 2016-10-31 20:26:04
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-10-28 10:27, wolim pisze:

    > Kim Ty jesteś, synku?

    To gatunek psa.

  • 43. Data: 2016-11-03 14:08:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2016-10-31 16:08, tomek pisze:

    > Ja żem tyko prosty, chop ze wsi.

    Ty nie tyle prosty chłop ze wsi, co prostak z wiejskim rodowodem - a to różnica.
    Prostych, wrażliwych ludzi cenię, bez względu na pochodzenie.

    Po wyprowadzce z ursynowskiego blokowiska, mieszkam teraz na osiedlu domków
    jednorodzinnych. Niby miasto, ale żyje się tu jak na wsi - spokój, cisza,
    blisko las i jezioro. Prócz migrantów z wielkiego miasta, są tu też przybysze
    z okolicznych wsi, którym rodzice za eurodopłaty pomogli pójść na swoje do
    miasta. Prawie na każdej posesji jest pies, czasem dwa. Charakterystyczne,
    że u przybyszów ze wsi stoją na posesji budy dla psów, tak jak u ojców na
    gumnie. Postęp jednak jakiś jest, bo pies już nie jest na łańcuchu, ale
    w kojcu 2x3 m, wypuszczany na noc. "Panie, dom to nie miejsce dla psa..."

    Tu mi się przypomniał dowcip o góralu, który pierwszy raz pojechał w odwiedziny
    do dzieci, które poszły "do bloku". Po powrocie, sąsiedzi pytają: no i jak tam,
    kumie, żyje się w mieście? - I tam, krzywi się góral, srają w domu!

    --
    collie

  • 44. Data: 2016-11-04 19:11:51
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-03 o 14:08, collie pisze:

> [...]
    > jak tam,
    > kumie, żyje się w mieście? - I tam, krzywi się góral, srają w domu!

    Czego byś nie mówił, to nie pies mieszka u ciebie w mieszkaniu tylko ty
    u psa w budzie.

  • 45. Data: 2016-11-04 22:05:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2016-11-04 19:11, t-1 pisze:

    > Czego byś nie mówił, to nie pies mieszka u ciebie w mieszkaniu tylko ty
    > u psa wbudzie.

    No - w budzie, która ma ca 270 m2. Nie narzekam, psy takoż.

    --
    collie