  • 21. Data: 2011-05-19 10:14:37
    Temat: Re: Zarówka? 50 dolców poprosze!
    Od: Piotr <z...@o...gmail.com>

    Dnia 19-05-2011 o 08:59:16 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Uważasz że farmy elektrowni wiatrowych nie maja negatywnego wpływu na
    > srodowisko?
    > Albo produkcja paneli fotovoltaiczny.
    > Nie wspomnę juz o świetlówkach kompaktowych zastępujących zwykłe żarówki

    To jak wg Ciebie powinno się pozyskiwać energię? A może powinniśmy wrócić
    do szałasów, żeby żyć w pełnej zgodzie ze środowiskiem?

    --
    Piotr

    http://antyspam.pl/p/01/aaa.php

  • 22. Data: 2011-05-19 10:24:11
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Pytanie bylo na poly retoryczne - mialo uswiadomic bzdurne przepisy.

    Ja to rozumiem, co nie znaczy, ze akceptuje ;)
    Co mozna myslec o stanie umyslowym ludzi tworzacych takie przepisy?
    Pomijam tych przekupionych przez lobby producentow bananow pastewnych :D

  • 23. Data: 2011-05-19 11:21:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 23:54:17 +0200, Piotr napisał(a):

    > Nie zrozum mnie źle. Nie popieram ograniczenia wolności w każdym tego
    > słowa znaczeniu. Jestem za tym, aby każdy mógł otrzymać dowolną ilość
    > energii ze źródeł odnawialnych (poprzez każdy rozumiem gospodarstwa
    > domowe, przedsiębiorstwa, instytucje), jednak zanim organy rządzące
    > tudzież ludzie odpowiedzialni za utrzymywanie w obiegu paliw kopalnianych
    > nie zmądrzeją, jest to pewnego rodzaju rozwiązanie. Oczywiście to tylko
    > moja opinia.

    Jestem za energią jądrową. Jest najbardziej ekologiczna.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 24. Data: 2011-05-19 11:25:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 07:55:57 +0200, quent napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości grup
    >
    > Rozumiem, że wierzysz w to, że np. globalne ocieplenie jest spowodowane
    > destrukcyjną działalnością człowieka?

    Globalne ocieplenie jest takim samym zjawiskiem, jak globalne zlodowacenia
    - jedne i drugie następują po sobie cyklicznie i czy będziemy używać
    takiej, czy innej energii, przyroda ma to gdzieś.

    PS. A tzw elektrownie napędzane odnawialnymi... wcale nie wpływają dobrze
    na środowisko - rozmawiałam z ludźmi mieszkającymi w pobliżu tzw pola
    wietrowego w Słupsku, gdzie ustawiono wiele wiatraków pozyskujących energię
    - horror.

  • 25. Data: 2011-05-19 11:26:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 08:59:16 +0200, Kris napisał(a):

> [...]
    > Albo produkcja paneli fotovoltaiczny.
    > Nie wspomnę juz o świetlówkach kompaktowych zastępujących zwykłe żarówki

    Oczywiście, że mają.

  • 26. Data: 2011-05-19 11:26:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 10:13:10 +0200, Robson napisał(a):

    > Na podstawie np. dyrektywy unijnej, dzieki ktorej mozesz zjesc banana,
    > ktory w kraju pochodzenia jedza co najwyzej swinie.

    Dokładnie.

  • 27. Data: 2011-05-19 11:31:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 12:07:13 +0200, Piotr napisał(a):

    > Wierzę w destrukcyjną działalność człowieka. M.in. poprzez aktualną
    > technologię pozyskiwania energii (nie widzę potrzeby wypunktowania
    > skutków, wystarczy to, że proekologiczną nie jest), jak i taką, która
    > wpłynie negatywnie na gospodarkę, kiedy paliwo do owej technologii będzie
    > na wyczerpaniu. Z tym, że druga część tego zdania jest moim dużym
    > domniemaniem. Nie jestem wykształcony w kierunkach ekonomicznych.

    Szkoda. Gdybyś był, to może takie wykształcenie pomogłoby Ci w zrozumieniu,
    kto i dlaczego każe nam ograniczać się w zużyciu prądu, kupować rtęciowe
    żarówki jako ekologiczne i nie budować elektrowni atomowych - najbardziej
    ekologicznych ze wszystkich de facto.

    PS. Awariami i skażeniami proszę nie kontrargumentowac, bo one mogą być w
    każdej elektrowni, w byle rafinerii czy innym zakładzie chemicznym, a
    skażenie może dorównywać rozmiarem i skutkami radioaktywnemu.

  • 28. Data: 2011-05-19 11:32:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 12:07:50 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
    > wiec o jakiej oszczednosci mowa.
    >
    > To tak jak z flouryzacja wody w USA - niby ma pomagac na zeby dzieciom,
    > ale ze fluor wysadza podroby i jest jednym z najbardziej mutagennym
    > (powiedzmy wprost: rakotworczym) dodatkiem stosowanym przez ludzi to sie milczy.
    > Nie walczy sie ze spozyciem slodyczy przez dzieci majacych podstawowy wplyw na zeby
    > (kiedys ludzie i bez fluoru mieli zdrowe), ale probuje sie wmowic, ze odpad
    przemyslowy jakim
    > jest fluor jest niezbedny dla drowych zebow. Smiedzi na kilometr.

    HOWGH!

  • 29. Data: 2011-05-19 11:32:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 12:14:37 +0200, Piotr napisał(a):

    > To jak wg Ciebie powinno się pozyskiwać energię?

    W elektrowniach jędrowych.

  • 30. Data: 2011-05-19 11:34:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 13:32:55 +0200, Ikselka napisał(a):

    > W elektrowniach j

    > drowych.

    oczywiście.