  • 31. Data: 2020-07-18 03:07:53
    Temat: Re: Zasobnik z nierdzewki, kształtki z mosiądzu i stali - korozja
    Od: marios <d...@f...gd>

    > W dniu .10.2019 o 15:19 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:
    >

    > Po zastanowieniu, w sumie Joule Polska godna polecenia - co rok nowy
    > zasobnik z nierdzewki ;-)
    >
    > TG

    Standarodowo nie używam tego wieśniackiego słowa:
    ZAJEBIŚCIE
    - mam zbiornik 1500L umiejscowiony na wcisk podczas remontu, wyjęcie
    jego = wyburzenie ściany nośnej (strop się nie zawali raczej ale..,
    koszty takiej operacji pokryje JOULE (to JULA?, tak jak Eurbauer w casto
    ma kod produktu DRA... .. DE DE "DRA.." :) ) - pytam teoretycznie,
    bo mam innej firmy i gwarancja już minęęęłła