  • 1. Data: 2019-06-27 20:59:21
    Temat: SPISEK - propozycje
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    Z baraku czasu proszę o propozycję spisku do ujawnienia, dziękuję.

  • 2. Data: 2019-06-27 22:13:49
    Temat: Re: SPISEK - propozycje
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Ja w kwestii formalnej. Czy jak dane bezeceństwo jest gdzieś
    umocowane w piśmie to jest to spisek, a jak tylko na gębę to jest to zmowa? ;)

    L.

  • 3. Data: 2019-06-28 14:39:03
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Użytkownik "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:5d151e80$2$17346$65785112@news.neostrada.pl...
    >Z baraku czasu proszę o propozycję spisku do ujawnienia, dziękuję.
    to zalukaj:
    niejaki spiskowymocny zapodaje spiski na grupe.
    on specjalnie odwraca nasza uwage zeby inne spiski mogly trwac i nowe
    powstawac.
    to jest zapewne SPISEK.

  • 4. Data: 2019-06-28 15:14:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    abn140 pisze:

> [...]
    > niejaki spiskowymocny zapodaje spiski na grupe.
    > on specjalnie odwraca nasza uwage zeby inne spiski mogly trwac i nowe

    Mądrzy ludzie powiadają: jeśli uważasz, że wszyscy spiskują przeciwko
    tobie, to wszystko w porządku; problem jest wtedy, gdy sądzisz, że
    działają w zmowie.

    --
    Jarek