  • 91. Data: 2013-08-08 19:47:59
    Temat: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:da0d6e31-8b82-47d7-8902-c6ba5c92359b@googlegrou
    ps.com...

    > Oddawaj kasę ludziom oszuście. Każdy złodziej jak go gonią krzyczy "
    > łapać złodzieja" żeby odwrócić od siebie uwagę.

    Teraz zrozumiałem dlaczego nazywasz mnie oszustem.

  • 92. Data: 2013-08-08 20:11:39
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 19:46:01 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Tym razem to były całkiem nowe instalacje, a wymieniam także podczas
    >
    > wymiany bojlerów czy modernizacji instalacji.
    >
    > Nie rozumiem z czym miałbym się wykręcać?

    Jeśli to były bojlery nazwijmy je konsumenckimi, takie ze sklepu. To łżesz jak bury
    pies. One mają przez producenta przykręcone zawory bezpieczeństwa. Chyba że jakiś
    trzeci gatunek kupujesz i sprzedajesz jako pierwszy. Z jakich powodów wymieniałeś
    zawory bezpieczeństwa przy bojlerach?

  • 93. Data: 2013-08-08 20:13:52
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Działanie zaworów różnicowych jest poza Twoim progiem percepcji.

    Napisz jeszcze, że stosujesz zawory różnicowe zamiast zaworów zwrotnych
    przy bojlerze :)
    Przestań robić z siebie pośmiewisko.

    > Twój poziom to pakuły, minia i klucz do rur.

    Z tego mam przyzwoite pieniądze, za które stać mnie było kupić
    półhektarową nieruchomość z dużym, piętrowym domem mieszkalnym,
    budynkiem użytkowym do prowadzenia własnej DG (sklep + firma
    instalacyjna), ogromym garażem na kilka samochodów, sadem, kawałkiem
    lasu, stawem, a w przyszłości z własnym basenem (dopiero są plany
    budowy) o których tylko możesz sobie pomarzyć. Stać mnie też było na
    kupno i utrzymanie 5 samochodów.
    Jak widać daleko ci jeszcze do poziomu pakuł, miniii i klucza do rur.
    Narazie jesteś tylko na etapie frustracji z własnego nieuctwa i
    niezaradności oraz zmarnowanego w blokowisku życia.

  • 94. Data: 2013-08-08 20:15:38
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 19:47:59 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Teraz zrozumiałem dlaczego nazywasz mnie oszustem.

    Niemożliwe. Ty nic nie rozumiesz z wyjątkiem zarabiania kasy dowolnymi metodami. Na
    grupie jest dostatecznie dużo takich co by mi wpierdolili przy każdej nadarzającej
    się okazji. I zostawili cie samego. Byłeś taki samotny że nowy byt powołałeś do życia
    bo w kupie raźniej.

  • 95. Data: 2013-08-08 20:18:29
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 20:13:52 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > Narazie jesteś tylko na etapie frustracji z własnego nieuctwa i
    >
    > niezaradności oraz zmarnowanego w blokowisku życia.

    I teraz Ci się spierdoli bo nie jest wykluczone że sporo osób czyta grupę i zna cie w
    realu. I przeczytali że ich w chuja robiłeś. A i po ryju możesz od któregoś klienta
    dostać.

  • 96. Data: 2013-08-08 20:27:09
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Jeśli to były bojlery nazwijmy je konsumenckimi, takie ze sklepu. To
    > łżesz jak bury pies.
    > One mają przez producenta przykręcone zawory bezpieczeństwa.

    Głupi jesteś.

    > Chyba że jakiś trzeci gatunek kupujesz i sprzedajesz jako pierwszy.

    Nie. Kupujhę jako 25 gatunek i sprzedaję jako zerowy.

  • 97. Data: 2013-08-08 20:34:09
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > I teraz Ci się spierdoli bo nie jest wykluczone że sporo osób czyta
    > grupę i zna cie w realu.
    > I przeczytali że ich w chuja robiłeś. A i po ryju możesz od któregoś
    > klienta dostać.

    Żadnemu z moich klientów nie boję się spojrzeć prosto w oczy, tym
    bardziej, że klienci, którzy skorzystali z moich usług już nie chcą
    żadnych innych fachowców oprócz mnie i każdy z nich przyprowadza mi
    kolejnych klientów (rodziny i znajomych).

  • 98. Data: 2013-08-08 20:43:59
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 20:34:09 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > żadnych innych fachowców oprócz mnie i każdy z nich przyprowadza mi
    >
    > kolejnych klientów (rodziny i znajomych).

    A mój wujek spod Sosnowca strącił chujem odrzutowca.

  • 99. Data: 2013-08-08 20:45:16
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Na grupie jest dostatecznie dużo takich co by mi wpierdolili przy
    > każdej nadarzającej się okazji.

    Choć raz napisałeś prawdę.

    > I zostawili cie samego.

    Ah.... wzruszające, zaraz się rozpłaczę :)
    Widać wiedzą, że jesteś tak zakuty, że jakakolwiek próba dyskusji
    zakończy się z twojej strony ublkiżaniem i wyzwiskami.
    Wytłumacz mi tylko dlaczego w tym wątku nawet moi wrogowie stoją po
    mojej stronie?

    > Byłeś taki samotny że nowy byt powołałeś do życia bo w kupie raźniej.

    Nie wiem o jakim bycie piszesz.

  • 100. Data: 2013-08-08 20:55:48
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 20:45:16 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > Cho� raz napisa�e� prawd�.

    > Ah.... wzruszaj�ce, zaraz si� rozp�acz� :)
    >
    > Wida� wiedz�, �e jeste� tak zakuty, �e jakakolwiek pr�ba dyskusji
    >
    > zako�czy si� z twojej strony ublki�aniem i wyzwiskami.
    >
    > Wyt�umacz mi tylko dlaczego w tym w�tku nawet moi wrogowie stoj� po
    >
    > mojej stronie?

    > Nie wiem o jakim bycie piszesz.

    Nigdy nie atakuję jako pierwszy. Musiałeś dać powód. Z zaworami do bojlerów i tymi
    anty skażeniowymi bez względu na to co sobie wymyśliłeś mam rację. To są zawory
    różnicowe. W jedną stronę są otwarte a w drugą albo otwarte albo zamknięte. Zależy to
    od różnicy ciśnień. Amen