  • 11. Data: 2010-02-09 08:05:37
    Temat: Re: Zestaw kluczy
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Oj zdarzyło się nieraz. Wystarczy zapieczona śruba z korozją łba i juz
    > mamy problem.
    > A potem, takie okrągłe coś odkręcić to nie lada problem.

    Mi się zdarzyło w zeszłym roku urwać drążek zmiany biegów w moim oplu. Ten
    poziomy z gniazdem na jabłko, który przechodzi do przegubu w okolicach
    skrzyni. Musiałem zdemontować całą obudowę drążka, znajdującą się w tunelu
    pod mieszkiem. W związku z tym, że mam blokadę skrzyni biegów, obudowa
    została przykręcona śrubami ze zrywanym łbem. Z wierzchu wyglądało to jak
    stalowy nit z zaokrąglonym łbem. Podjechałem do mechanika, który za pomocą
    pneumatycznego przecinaka wykręcił 4 śruby w 2 minuty :) Fakt, że nie były w
    ogóle skorodowane, ale sam nigdy bym tego nie odkręcił.

    --
    Bartek

  • 12. Data: 2010-02-10 16:49:33
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Od czasu do czasu trzeba coś odkręcić, zamocować, itp. a poprzedni
    > zestaw kluczy (kupiony na bazarze) uległ zniszceniu, więc rozglądam się za
    > zestawem walizkowym, który będzie nie za drogi a w sam raz do okazyjnych
    > robót domowych. Co polecacie?
    > Czy za ok. 150 zł można coś dobrego kupić. Np . co sadzicie o tym
    > http://www.allegro.pl/item900499114_klucze_nasadowe_
    zestaw_108_el_mega_promocja_bon.html
    > Pozdr!

    Do domu kupiłem zestaw HONITON takie coś (aukcja nie moja)
    http://www.allegro.pl/item904394510_zestaw_kluczy_kl
    ucze_nasadowe_94_honiton_gratis.html

    Nie było problemów przy odkrecaniu czegoś zapieczonego w aucie czy
    wykręcaniem świecy żarowej tą długą nasadką 10-tka.
    Znajomy ma mniejszy zestaw i też jest bardzo zadowolony jakością i
    trwałością.
    Ale zapieczonych wahaczy tym jeszcze nie odkręcałem bo takie zadania daję do
    warsztatu gdzie mają pneumatyczne narzędzia.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2010-02-10 17:52:23
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    > Do domu kupiłem zestaw HONITON takie coś (aukcja nie moja)
    > http://www.allegro.pl/item904394510_zestaw_kluczy_kl
    ucze_nasadowe_94_honiton_gratis.html

    Potwierdzam. Ten zestaw jest rewelacyjny