  • 21. Data: 2012-06-18 09:32:40
    Temat: Re: Zmiana porothermu na BK
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:jrlivf$cad$1@inews.gazeta.pl...

    > "gzk" <g...@g...pl> wrote in message

    > Z ciebie za to się nie śmieją :-) Bo i nie bardzo jest z czego przy
    > elokwencji jaką prezentujesz :-) Płakać trzeba :-)

    Nie używaj słów których nie rozumiesz.

  • 22. Data: 2012-06-18 11:46:33
    Od: robertr <e...@o...pl>

    On 16 Cze, 21:44, quent <x...@x...com> wrote:

    > Cieplejszy no i bez dziur, które mogą powodować różnorakie problemy.
    >
    > --
    > Qwww.elipsa.info

    Bez wnikania w zawiłości techniczne - wystarczy zobaczyć statystykę
    tego forum, główne problemy z ociepleniem (np ściany szczytowe,etc)
    mają szczęśliwi posiadacze ceramicznych pustaków - sam się do nich
    niestety zaliczam.
    pozdr

  • 23. Data: 2012-06-18 12:29:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 09:32:40 UTC+2 użytkownik gzk napisał:
    > Nie używaj słów których nie rozumiesz.

    Napiszesz w końcu cos na temat?

  • 24. Data: 2012-06-18 15:01:19
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "robertr" <e...@o...pl> wrote in message
    z.googlegroups.com...

> [...]
    >tego forum, główne problemy z ociepleniem (np ściany szczytowe,etc)
    >mają szczęśliwi posiadacze ceramicznych pustaków - sam się do nich

    No tak, bo czym gęstrzy materiał tym bardziej przewodzi ciepło. Np silka
    daje czadu na wystawionych elementach przez przewodenie ale Porotherm jest
    paskudniejszy. Porothermem nie dosyć, że ciepło leci po ceramice to jeszcze
    wieje i nie tylko wieje tymi komorami,zamkami ale wieje całym materiałem.
    Porotherm to poryzowana ceramika wykonana poprzez zmieszanie gliny z
    trocinami i wypalenie. Powstają mikropory w ceramice.
    Nawet producenci tego szajsu nie wyjaśnią jak należy z tego budować.
    najśmieszniejsze jest to, że już w pierwszym roku jak to gówno wprowadzili
    na rynek to już dostali medale różnych targów.

  • 25. Data: 2012-06-18 15:24:32
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Ale kirbud też tego nie wie :-) A ci są zwykle minimum po technikach.
    > Konstruktor nie wie, architekt nie wie i projektują obaj źle. To kto coś
    > wie ?
    > Ja :) Ty, Adam i jeszcze paru tutaj na grupie :)
    > Ale tak serio to oni o tym wiedzą (po tech i studiach) tylko to mają w
    > d...
    > w końcu oni tam mieszkać nie będą a inwestor i tak im płaci czy mu poradzą

    Ja widzę, że ci co u mnie byli nie tyle , że mieli w dupie. Po prostu byli
    mało inteligentni. Nie byli w stanie myśleć pod presją czasu, nie mieli
    checklisty gdyby pamięć zawiodła. Byli słabi. Muły takie, wypowiadające się
    półsłówkami, jak ten wyżej, bełkotem. Widać, że to muły. Taka selekcja
    negatywna. Każdy miał jako dziecko jakieś marzenia życiowe ale chyba nikt
    nie miał marzeń że jako dorosły będzie taplał się w błocie czy mieszał
    zaprawę :-) Teraz to wychodzi jak nam postawili domy, jak je zaprojektowali
    i jakie opracowali materiały budowlane.

  • 26. Data: 2012-06-18 16:10:46
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 18 Jun 2012 14:24:32 +0100, kiki <l...@l...net> wrote:

    > Ja widzę, że ci co u mnie byli nie tyle , że mieli w dupie. Po prostu
    > byli mało inteligentni. Nie byli w stanie myśleć pod presją czasu, nie
    > mieli checklisty gdyby pamięć zawiodła. Byli słabi. Muły takie,

    Ty to masz pecha Kiki ;)
    Szef mojej ekipy (firma ma dwa zespoly, ktorymi kieruja bracia) jest po
    magisterce, licencjacie i teraz robi drugi licencjat majacy cos tam
    wspolnego z budowlanka. Caly czas jest na budowie - w czasie
    istotniejszych momentow pracuje z ekipa, ciagle nadzoruje chlopakow, w
    samochodzie z laptopem ogarnia biuro a jak ma czas to wlasnorecznie bierze
    sie nawet do prostej roboty. Mam nadzieje, ze go nie przechwalam, bo teraz
    przed nami plyty gk ;) ale po etapie SSO ani przez mysl mi nie przechodzi
    zmieniac ekipy. Solidny, inteligentny i myslacy facet. W przypadkach
    niejasnosci wolal sobie (sam! dalem tylko nr telefonow) architeka, ktory
    rysowal projekt albo kierbuda, ustalali rozwiazanie i po mojej akceptacji
    robili dalej. A momentami nie bylo lekko, bo to dosc zaawansowana
    przebudowa byla.
    Czyli mozna inaczej :)

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 27. Data: 2012-06-18 16:20:13
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "RadekNet" <r...@r...com> wrote in message

> [...]
    > byli mało inteligentni. Nie byli w stanie myśleć pod presją czasu, nie
    > mieli checklisty gdyby pamięć zawiodła. Byli słabi. Muły takie,

    Nie tylka ja. Ja bym powiedział, że ty masz szczęście.

  • 28. Data: 2012-06-18 21:04:19
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-06-2012 o 15:01:19 kiki <l...@l...net> napisał(a):

> [...]
    > najśmieszniejsze jest to, że już w pierwszym roku jak to gówno
    > wprowadzili na rynek to już dostali medale różnych targów.
    Stare powiedzenie mówi, kto smaruje ten jedzie, dosłownie i w przenośni,
    jak wejść z nowym materiałem na rynek na którym już jest ciasno?
    trzeba posmarować komu trzeba aby zdobyć medale a potem już pójdzie,
    bo jakoś nie chce mi się wierzyć w bezstronność jury, bo jakiś powalających
    właściwości te pustaki nie posiadają. Oczywiście to są tylko domysły,
    może niesłuszne ale mocno zastanawiające.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 29. Data: 2012-06-18 22:11:29
    Od: "kiki" <l...@l...net>

> [...]

    > właściwości te pustaki nie posiadają. Oczywiście to są tylko domysły,
    > może niesłuszne ale mocno zastanawiające.

    Tez nie wierzę w te ich medale z targów. Przecież ta innowacyjność wychodzi
    dopiero teraz.
    Zawsze mnie zastanawiało kto i na jakiej zasadzie przyznaje im te medale :-)
    Ja też się dałem oszukać chociaż medale mnie nie ruszały. Wszyscy je mieli.
    Ostatnio tu była dyskusja o membranach Tyvek i też zauważyłem, że sami nie
    wiedzą jak robić.

  • 30. Data: 2012-06-18 22:18:35
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    O tu widać dokładnie. Tym gównem wieje
    http://www.wienerberger.pl/ściany-i-stropy
    Tymi malutkimi otworkami wieje z gniazdek.

    A to jaka fuszera LOL
    http://www.wienerberger.pl/ściany-i-stropy/jak-budow
    ać/murowanie-w-systemie-porotherm-dryfix
    Murowanie na "placki" czy na paski. Świetnie :-) Zrobisz dziurę pod kołek
    czy kinkiet i poleci struga zimna.

    Nie da się tej ściany w takim systemie uszczelnić żeby nią nie wiało.