  • 1. Data: 2009-02-28 18:36:06
    Temat: Zmywarka: polowa zaladunku, szybki program
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Mam zmywarke Bosch SMS53M08EU
    i nigdzie w instrukcji nie moge znalezc,
    ktory kosz jest uzywany (a ktory nie)
    w programie "polowa zladunku".

    Czy w tym programie uzywane sa oba kosze
    czy tylko jeden (ktory?)?

    Czy do krotkich programow dawac mniej proszku?

    Czy w ogole warto kupic proszek
    czy lepiej jechac na tabletkach?

  • 2. Data: 2009-03-02 14:20:51
    Temat: Re: Zmywarka: polowa zaladunku, szybki program
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp>

    Q wrote:
    > Mam zmywarke Bosch SMS53M08EU
    > i nigdzie w instrukcji nie moge znalezc,
    > ktory kosz jest uzywany (a ktory nie)
    > w programie "polowa zladunku".

    Prawdopodobnie używane są oba. Tylko wody mniej nabiera, więc mniej
    prądu idzie na podgrzanie i mniej proszku potrzeba.

    > Czy do krotkich programow dawac mniej proszku?

    Eksperymentuj. Jak wsypiesz połowę proszku a naczynia będą dobrze umyte
    to po co sypać więcej ?

    > Czy w ogole warto kupic proszek
    > czy lepiej jechac na tabletkach?

    Zdecydowanie proszek. A nawet jeśli tabletki to koniecznie syp sól. Po
    sieci krąży mnóstwo pytań - co robić, bo zmywarka zaczęła śmierdzieć i
    niedomywać. Cechą wspólną jest, że były używane tabletki. Przejście na
    proszek zwykle pomaga o ile nie padł jeszcze wymiennik jonowy z braku soli.
    --
    Slaw

  • 3. Data: 2009-03-02 19:30:54
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > niedomywać. Cechą wspólną jest, że były używane tabletki. Przejście na
    > proszek zwykle pomaga o ile nie padł jeszcze wymiennik jonowy z braku

    a co wyjdzie taniej, przy zachowaniu dobrego efektu "myjacego":
    proszek/zel+sol+nablyszczacz czy tabletki?

    mam twardosc wody 10d, czyli taka miedzy
    miekka a srednia a do twardosci 20d
    nie wymagaja stosowania soli;
    to mam stosowac sol czy nie? :)
    (z tabeli wynika ustawienie H2, w skali od H1 do H8)

    w tabletkach wkurza mnie to, ze nie mozna ich dozowac,
    ale sa 7in1 czy MAXin1 - a jakie proszki to maja?
    rozumiem, ze jak nie maja to sol jeszcze dodac,
    ale z nablyszczaczem to juz mi by sie nie chcialo
    brandzlowac :)

  • 4. Data: 2009-03-03 00:46:38
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > ale sa 7in1 czy MAXin1 - a jakie proszki to maja?
    > rozumiem, ze jak nie maja to sol jeszcze dodac,

    Nieźle wyprany mózg. Marketing znowu zwyciężył nad rozumem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-03-03 09:23:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Czy w tym programie uzywane sa oba kosze
    > czy tylko jeden (ktory?)?

    uzywane sa oba, uzycie jednego jest fizycznie niemozliwe, poniewaz srodkowy
    "zraszacz" leje woda od gory na dolna polke i od dolu na gorna

    > Czy w ogole warto kupic proszek
    > czy lepiej jechac na tabletkach?

    uzywalem na poczatku roznych tabletek, ale tych z nazwijmy to gornej polki,
    ale uzywam teraz soli+nablyszczacza+proszku, uwazam ze efekt jest lepszy, co
    wychodzi lepiej cenowo, trudno powiedziec, w sumie nawet mnie to nie
    obchodzi bo koszty sa i tak smiesznie niskie

  • 6. Data: 2009-03-03 09:51:41
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

> [...]
    > lepszy, co wychodzi lepiej cenowo, trudno powiedziec, w sumie nawet mnie
    > to nie obchodzi bo koszty sa i tak smiesznie niskie
    a ja używam tabletek + sól + nabłyszczacz
    czy tak można ?

  • 7. Data: 2009-03-03 14:03:15
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Krzysiek <k...@z...com.pl> tak oto plecie:

    > a ja używam tabletek + sól + nabłyszczacz
    > czy tak można ?

    Nooo... może Cię tu nie zlinczują.

    Qra, nmsp

  • 8. Data: 2009-03-03 14:17:28
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

> [...]
    > rozumiem, ze jak nie maja to sol jeszcze dodac,
    > ale z nablyszczaczem to juz mi by sie nie chcialo

    Ja uzywałam tabletek z takim efektem, że zawsze pół tabletki zostawało i
    pływało sobie w zmywarce wśród umytych naczyń. No, chyba że nastawiłam na max.
    temperaturę. Z proszkiem nie ma tego problemu. Sól i nabłyszczacz dodajesz
    tylko wtedy, kiedy się skończy, nie za każdym razem gdy włączasz zmywarkę,
    więc dodawanie ich nie powinno sprawić problemu.
    Justyna

  • 9. Data: 2009-03-03 14:22:15
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    > Mam zmywarke Bosch SMS53M08EU
    > i nigdzie w instrukcji nie moge znalezc,
    > ktory kosz jest uzywany (a ktory nie)
    > w programie "polowa zladunku".

    Mam Whirlpoola i w instrukcji jest napisane, że nie ma znaczenia który kosz
    załaduję.

    > Czy w tym programie uzywane sa oba kosze
    > czy tylko jeden (ktory?)?

    U mnie są używane oba. Parę razy włączyłam program "połowa załadunku" przy
    pełnej pralce. Umyło sie wszystko pięknie, tylko trwało dużo krócej.

    Justyna

  • 10. Data: 2009-03-03 14:47:51
    Od: annikka <a...@n...pl>

    Qrczak pisze:
    > W Usenecie Krzysiek <k...@z...com.pl> tak oto plecie:

    > Nooo... może Cię tu nie zlinczują.

    Co najwyżej pokiwają z politowaniem głowami.

    Ania