  • 51. Data: 2017-07-27 14:26:53
    Temat: Re: Zna się ktoś na chwastach i opryskach?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    collie pisze:

    > Nie bądź taki hop do przodu geograf.

    Tak stanowi prawo, nic na to nie poradzę.

    > Na własne potrzeby możesz nad Bałtykiem zrobić z własną owcą dokładnie
    > to samo, co z własną owcą robi góral w Milówkce, Zawoji i Niedźwiediu.
    > Już nie mówiąc o góralu w Milówce, Zawoi i Niedźwiedziu.

    Srom owce (Niżne).

    Jarek

    --
    Chycili na hali bacoska zbójnicy
    Będą go warzyli na kotle w żętycy

  • 52. Data: 2017-07-27 14:43:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Srom owce (Niżne).

    W Sromowcach Niżnych?

  • 53. Data: 2017-07-27 15:13:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    collie pisze:

    > W Sromowcach Niżnych?

    W Wyżnych można z góry.

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2017-07-27 21:13:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Owca jest selektywna -- czego nie lubi, tego nawet nie ruszy.
    > Poza tym mie tnie do zera, ma ustaloną wysokość koszenia. Nadaje
    > się na trawnik, jest odpowiednikiem kosiarki, a nie roundupa.
    Ostatnio słyszałem że owca jest dobra na barszcz sosnowskiego,
    podobno rzadnej krzywdy jej nie robi.

    > Ale jak tu taką uwiązać https://youtu.be/DCkKBm13QuM ?
    Ale one sół liżą, a nie trawa im w głowie :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 55. Data: 2017-07-28 08:25:58
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Na chwasty bronowanie i oranie to tylko wtedy jak sie chce je uprawiac bez siania.
    Bo wtedy kazdy odciety kawalek z czesci podziemnej staje sie nowa roslina.

    Zależy co chcesz zrobić z tą ziemią, oranie naprzemiennie z roundupem
    przez 2-3 lata to dobra metoda na oczyszczenie ziemi - suche badyle będą
    sobie gnić w ziemi przez zimę, a nowe chwasty będą obrywać opryskiem.

  • 56. Data: 2017-07-28 12:54:13
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 28.07.2017 08:25, sirapacz wrote:

    > Zależy co chcesz zrobić z tą ziemią, oranie naprzemiennie z roundupem
    > przez 2-3 lata to dobra metoda na oczyszczenie ziemi - suche badyle będą
    > sobie gnić w ziemi przez zimę, a nowe chwasty będą obrywać opryskiem.

    To jest pusta działka i ma niezarastać. Nic ta, siane nie będzie. <a być
    tylko gładka ziemia bez syfu. Trawnika też nie ma w planach.

  • 57. Data: 2017-07-28 13:59:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 12:54:36 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > To jest pusta działka i ma niezarastać. Nic ta, siane nie będzie. <a być
    > tylko gładka ziemia bez syfu. Trawnika też nie ma w planach.

    Ciężko będzie. Obok mnie są dwie niesprzedane jeszcze działki i właściciel
    od lat wynajmuje ciągnik z kosiarką za przysłowiową flaszkę. Koszenie trwa
    15 minut. Kosi chyba dwa razy w roku. Zarośnięte to jest jak jakaś łąka :)

    Jak zostawisz ziemie gołą przez dłuższy czas (randapując etc) to ta się
    wyjałowi i "umrze".
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2017-07-28 20:02:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To jest pusta działka i ma niezarastać. Nic ta, siane nie będzie. <a być
    > tylko gładka ziemia bez syfu. Trawnika też nie ma w planach.

    Kosiarka wystarczy, ew. raz na rok czy dwa możesz z nudów na
    dwuliścienne popryskać