  • 21. Data: 2017-06-29 15:48:59
    Temat: Re: a znów o wirusach
    Od: g...@g...com

    Dziurę może mieć nie tylko serwer czy usługa ale każdy program który przetwarza dane
    z zewnątrz, np przeglądarka czy odtwarzacz muzyki.

  • 22. Data: 2017-06-29 17:46:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.06.2017 13:45, Budyń wrote:

    > to domyslacie sie co sadze o aktualizacjach. Rozwiązuje jedno, a gdzie gwarancja ze
    nie spowoduje innej szkody?
    > Dlatego wolalbym inne metody typu filtrowanie ataków na routerze.

    Nie da się na routerze, bo ruch zaszyfrowany i nie widać co leci.

  • 23. Data: 2017-06-29 17:48:39
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.06.2017 09:54, r...@k...pl wrote:

    > Z 17 lat temu zaraziłem się wirusem otwierając w OE załączony plik zip. Nic nie
    > musiałem w nim uruchamiać -- wirus "instalował się" po samym zajrzeniu po zipa.

    Tak było kiedyś. Pamętam te czasy.

  • 24. Data: 2017-06-29 17:50:29
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.06.2017 14:06, Adam Sz. wrote:

    > Android to Linux, więc dość bezpieczny - póki nie instalujesz pierdół
    > z poza sklepu playowego (choć i tam trzeba uważać żeby nie instalować
    > głupot) i masz aktualny system to nie ma jeszcze zdalnego exploita
    > podobnego do Petyi,

    A ja usług play nie mam w Androidach. Wszystkie je usuwam albo instaluję
    Lineage ostatnio.

  • 25. Data: 2017-06-29 18:48:09
    Temat: [refleksja] a znów o wirusach
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to jest niepojęte, jak można w kodzie walić takie ilości błędów...
    ja co prawda zostałem wyrzucony z pw, ale w życiu nie nawaliłem takiej
    ilości błędów w jakichś prostych programach... nie ogarniam tej wolnej
    europy...

  • 26. Data: 2017-06-30 21:14:21
    Temat: Re: [refleksja] a znów o wirusach
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jedyne sensowne wyjaśnienie to to, że oni/e te błędy robią totalnie
    specjalnie!

  • 27. Data: 2017-07-01 00:19:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.06.2017 21:14, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
    > jedyne sensowne wyjaśnienie to to, że oni/e te błędy robią totalnie
    > specjalnie!

    Może nie wszystkie ale szansa jest, że koncerny są zmuszane lub
    pracownicy na usługach służb robią krecią robotę w zamian za jakieś
    wykroczenie czy odebranie prawka.

  • 28. Data: 2017-07-01 10:54:17
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 1 lipca 2017 00:19:58 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Może nie wszystkie ale szansa jest, że koncerny są zmuszane lub
    > pracownicy na usługach służb robią krecią robotę w zamian za jakieś
    > wykroczenie czy odebranie prawka.

    a ziemia jest plaska. Zaprogramowac to mozna szybsze zużycie urządzen bo o doborze
    podzespołów decyduje wąska grupa konstruktorów.

    b.