  • 1. Data: 2022-02-03 13:43:29
    Temat: bełkot: Darmowa energia: Woda z kranu napędza turbinę 5000W i mamy energię za darmo
    Od: a a <m...@g...com>

    Czyli odkręcamy kran na noc i wypuszczamy cysternę wody do ściekow
    i mamy ogrzewanie za darmo.

    Dodatkowo odzyskujemy energię kinetyczna wody ściekowej i mamy oświetlenie domu za
    frico.

    czyli deluzyjne perpetum mobile

  • 2. Data: 2022-02-03 20:02:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 13:43, a a pisze:
> [...]
    > i mamy ogrzewanie za darmo.
    >
    > Dodatkowo odzyskujemy energię kinetyczna wody ściekowej i mamy oświetlenie domu za

    Żadna nowość. Zenki od lat tak robią.

  • 3. Data: 2022-02-03 20:31:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 lutego 2022 o 20:03:22 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Żadna nowość. Zenki od lat tak robią.
    Na dodatek te Zenki jak płacą za wodę ryczałtem to robią to zupełnie legalnie. Płaca
    dostawcy jak sie umówili. Co innego jak jakiś użytkownik zakłada w studzience przed
    licznikiem zawor elektromagnetyczny żeby kraść wode.

  • 4. Data: 2022-02-03 22:57:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Na dodatek te Zenki jak płacą za wodę ryczałtem to robią to zupełnie legalnie.
    Płaca dostawcy jak sie umówili.

    Chwila, chwila - jeżeli używają wodę kranową niezgodnie z jej
    przeznaczeniem to są zwykłymi złodziejami i albo okradają swojego pana,
    albo okradają sąsiada.

    > Co innego jak jakiś użytkownik zakłada w studzience przed licznikiem zawor
    elektromagnetyczny żeby kraść wode.

    Zbyt mało jeszcze wiem i nie wpadłem na to jak to robić.

    Ale ty jak widać masz w tym duże doświadczenie. Podpowiedz więc jak
    można kraść wodę przy użyciu elektrozaworu podłączonego za wodomierzem i
    to jeszcze w studzience w której systematycznie pracownik wodociągów
    dokonuje odczytów?

  • 5. Data: 2022-02-04 00:30:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 lutego 2022 o 22:58:16 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > można kraść wodę przy użyciu elektrozaworu podłączonego za wodomierzem i
    > to jeszcze w studzience w której systematycznie pracownik wodociągów
    Nie będę ojca uczył dzieci robić.

  • 6. Data: 2022-02-04 08:29:45
    Temat: Re: bełkot: chlew wodny
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-03 o 20:31, KANALIA* zenek kupelinder ujada:

    /bełkot psychola - ciach/

    https://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/1258494761_b
    y_tracer104_600.jpg

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 7. Data: 2022-02-04 08:30:02
    Temat: Re: bełkot: jak kraść wodę
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-04 o 00:30, PSYCHOL* zenek kupelinder ujada:

    > Nie będę ojca uczył dzieci robić.

    nie dość, że kanalia z ciebie to jeszcze złodziej!*