  • 1. Data: 2022-02-03 13:39:07
    Temat: Ponad 12.000 zgonów na covid19 wczoraj na świecie
    Od: a a <m...@g...com>

    Ponad 12.000 zgonów na covid19 wczoraj na świecie

    12.000 x 365 dni w roku to daje: 4380000

    a to już liczba mieszkanców malego panstwa i tak od 2 lat

    czyli 15 milionów pochłonie COVID19 do konca roku 2022

    World 385,110,360 +3,035,050 5,718,147 +12,014

    https://www.worldometers.info/coronavirus/

  • 2. Data: 2022-02-03 17:47:27
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 03.02.2022 12:39, a a wrote:
> [...]
    >
    > czyli 15 milionów pochłonie COVID19 do konca roku 2022
    >
    > World 385,110,360 +3,035,050 5,718,147 +12,014

    nie na covid tylko z wpisanym kowid, tak jak np. mój wujek, który w
    agonalnym stanie z rakiem trafił do szpitala, ale zdążyli mu jeszcze
    wykonać test. W UK od dwóch lat praktycznie nie umiera się na grypę czy
    inne choroby z objawami podobnymi do kowid - sprawdź sobie zgony flu,
    influenza z czasów kowid i lat wcześniejszych to przerazisz się ilu
    ludzi z tego powodu umierało. Na szczęście UK niebawem zaprzestanie
    raportowania tych cyferek

    Lukasz

  • 3. Data: 2022-02-03 17:55:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 3 February 2022 at 17:47:31 UTC+1, ddddddddddddd wrote:

> [...]
    > influenza z czasów kowid i lat wcześniejszych to przerazisz się ilu
    > ludzi z tego powodu umierało. Na szczęście UK niebawem zaprzestanie

    za to Hameryka raportuje zgony w wyniku zaszczepienia (NOP)

    I tutaj możesz poczytac kartoteki zmarłych pacjentów ( zgon w dniu zaszczepienia,
    zgon na drugi dzień itd.) i sprawdzić która szczepionka wywołała zgon, jaka seria,
    która dawka, wiek zmarlego pacjenta, płeć, miejscowość zamieszkania i pełna kartoteka
    medyczna, a dane oficjalne, rządowe

    Found 22,607 cases where Vaccine is COVID19 and Patient Died

    National Vaccine
    Information Center
    Your Health. Your Family. Your Choice.

    MedAlerts.org
    Search Results
    From the 1/21/2022 release of VAERS data:
    Found 22,607 cases where Vaccine is COVID19 and Patient Died
    Government Disclaimer on use of this data

    https://www.medalerts.org/vaersdb/findfield.php?EVEN
    TS=on&PAGENO=2200&PERPAGE=10&ESORT=&REVERSESORT=&VAX
    =(COVID19)&DIED=Yes

  • 4. Data: 2022-02-03 20:08:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 17:47, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > flu, influenza z czasów kowid i lat wcześniejszych to przerazisz się
    > ilu ludzi z tego powodu umierało. Na szczęście UK niebawem

    Tak, tak. Zmarł na świąd hemeroidów, a wpisali mu covid :)

    Bo to panie teraz taka moda na wpisywanie covida jako przyczyna zgonu.

  • 5. Data: 2022-02-03 20:37:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 lutego 2022 o 20:08:48 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Tak, tak. Zmarł na świąd hemeroidów, a wpisali mu covid :)
    >
    > Bo to panie teraz taka moda na wpisywanie covida jako przyczyna zgonu.
    Ty użyszkodnik na co byś nie umarł to ci wpiszą postępująca martwica mózgu.

  • 6. Data: 2022-02-04 08:29:35
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-03 o 20:37, KANALIA* zenek kupelinder ujada:
    > czwartek, 3 lutego 2022 o 20:08:48 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    /.../

    > Ty użyszkodnik na co byś nie umarł to ci wpiszą postępująca martwica mózgu.

    ci psycholu wpiszą: fekalia zamiast mózgu!

    https://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/1258494761_b
    y_tracer104_600.jpg

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 7. Data: 2022-02-04 12:19:18
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 4 February 2022 at 08:29:37 UTC+1, Runt wrote:
    > W dniu 2022-02-03 o 20:37, KANALIA* zenek kupelinder ujada:
    > /.../

    > ci psycholu wpiszą: fekalia zamiast mózgu!

> [...]
    nie kłócta się bez przerwy
    dużo ludzi umiera codziennie na covida
    pomódlcie się za nich

    World 388,259,037 +3,068,875 5,730,633 +11,333

    https://www.worldometers.info/coronavirus/

  • 8. Data: 2022-02-04 15:58:08
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 03.02.2022 19:08, Uzytkownik wrote:

    > Tak, tak. Zmarł na świąd hemeroidów, a wpisali mu covid :)
    >
    > Bo to panie teraz taka moda na wpisywanie covida jako przyczyna zgonu.

    teraz to nie wiem, zmarł ok rok temu - na pogrzeb nie mogłem przylecieć.
    Zmarł na raka bo jarał jak smok, w akcie zgonu ma kowid

    Lukasz

  • 9. Data: 2022-02-04 16:34:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 4 Feb 2022 14:58:08 +0000, ddddddddddddd

    > teraz to nie wiem, zmarł ok rok temu - na pogrzeb nie mogłem przylecieć.
    > Zmarł na raka bo jarał jak smok, w akcie zgonu ma kowid

    I jak zwykle wiesz lepiej niż lekarze. Taki *hint* dla ciebie:
    to że chorował na raka nie wyklucza tego, że zmarł jednak na covid.

    Czy bezpośrednio czy pośrednio przez zawalone szpitale to już
    inna kwestia. Taaaaak, wiem, szpitale wcale nie były i nie
    są przepełnione z powodu covidu, to tylko urojenia medyków.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2022-02-04 16:48:36