  • 1. Data: 2009-07-29 05:50:51
    Temat: beton porcjowany
    Od: mal <m...@g...com>

    Mam pytanie: czy w regionie podkarpackim ktoś produkuje porcjowany
    beton?
    Nie wiem czy precyzyjnie określiłam w temacie, ale chodzi mi o gotowy
    beton w formie zafoliowanych kostek.

  • 2. Data: 2009-07-29 07:43:15
    Temat: Re: beton porcjowany
    Od: Rafal <r...@o...pl>

    mal pisze:
    > Mam pytanie: czy w regionie podkarpackim ktoś produkuje porcjowany
    > beton?
    > Nie wiem czy precyzyjnie określiłam w temacie, ale chodzi mi o gotowy
    > beton w formie zafoliowanych kostek.

    Może nie jestem obeznany w temacie nowości, ale beton to nie masło, nie
    sprzedaje się go w kostkach i to jeszcze zafoliowanych..
    no chyba że chodzi Ci o bloczki betonowe na fundamenty?
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2009-07-29 07:56:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > sprzedaje się go w kostkach i to jeszcze zafoliowanych..
    > no chyba że chodzi Ci o bloczki betonowe na fundamenty?

    U nas sporo betoniarni sprzedaje tzw. "suchy beton"
    Wożą go własnym transportem(przyczepa) ew w takich duzych workach/bagach z
    brezentu.
    Jest to taki beton o suchej konsystencji- np na podbudowy pod chodniki itp.
    Widywałem zreszta że stosowano go na ławy, fundamenty pod płot tudzież
    chudziak.
    Chodzi o to że można go zamówic mniej- nie trzeba całej gruchy.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-07-29 09:28:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kris pisze:

    > U nas sporo betoniarni sprzedaje tzw. "suchy beton"
    > Wożą go własnym transportem(przyczepa) ew w takich duzych workach/bagach z
    > brezentu.

    Co to są bagi? Pytam, bo żaden z moich aktualnie zainstalowanych
    słowników różnych języków nie rozpoznaje tego słowa.

  • 5. Data: 2009-07-29 09:44:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Co to są bagi? Pytam, bo żaden z moich aktualnie zainstalowanych
    > słowników różnych języków nie rozpoznaje tego słowa.

    też mi żal że twoja edukacja nie obejmowała innych języków niż rosyjski :)

  • 6. Data: 2009-07-29 09:54:31
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    > Co to są bagi? Pytam, bo żaden z moich aktualnie zainstalowanych
    > słowników różnych języków nie rozpoznaje tego słowa.

    http://images.google.pl/images?hl=pl&lr=&um=1&sa=1&q
    =big+bag&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&aq=f&oq=

  • 7. Data: 2009-07-29 10:18:03
    Od: mal <m...@g...com>

    On 29 Lip, 09:43, Rafal <r...@o...pl> wrote:

    > Może nie jestem obeznany w temacie nowości, ale beton to nie masło, nie
    > sprzedaje się go w kostkach i to jeszcze zafoliowanych..
    > no chyba że chodzi Ci o bloczki betonowe na fundamenty?

    Nie, nie chodzi mi o bloczki. Jeszcze odróżniam miękkie od
    twardego :-)

    Widzę po wpisach, że to nieznana tu jeszcze technologia produkcji.
    Masz rację, w USA np. sprzedaje się beton w ok.50 kg kostkach w
    szczelnej otulinie foliowej.
    Potrzebujesz np.do osadzenia kilku słupków, więc nie paskudzisz sobie
    połowy posesji rozrabianiem malty...

    pzdr

    mal

  • 8. Data: 2009-07-29 10:26:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    >szczelnej otulinie foliowej.
    >Potrzebujesz np.do osadzenia kilku słupków, więc nie paskudzisz sobie

    Każda wytwórnia bloczków/elementów betonowych Tobie sprzeda taki beton.
    Jedż do najblizszej i zapytaj

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-07-29 13:29:10
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > w USA np. sprzedaje się beton w ok.50 kg kostkach w
    > szczelnej otulinie foliowej.

    niestety jesteśmy juz w ełropie
    więc maksimum mamy 25 kg w opakowniu czegokolwiek...

  • 10. Data: 2009-07-29 13:41:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > niestety jesteśmy juz w ełropie
    > więc maksimum mamy 25 kg w opakowniu czegokolwiek...

    Nasi lokalni wytwórcy maja na szczęscie w du...e Europe i przedadzą taczkę,
    wiadro, przyczepe, bigbag betonu.;)))

    Krzysiek