  • 21. Data: 2009-07-09 14:20:55
    Temat: Re: bloczki fundamentowe 30cm - czy to aż taka rzadkość?
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > hmm.. może się okazać że szalowanie się opłaci - tylko kto mi powie ile
    > może kosztować wynajem szalunków oraz robota przy nich?

    Wynajem szalunków to koszt ok 5 zł/m2 szalunku za dobę.
    Przy sprawnej ekipie potrzeba ok 4-5 dób. (szalunki pionowe mozna rozbierać
    już po ok 24h)

    --
    Mariusz

  • 22. Data: 2009-07-09 14:43:52
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Mariusz pisze:

    > Wynajem szalunków to koszt ok 5 zł/m2 szalunku za dobę.
    > Przy sprawnej ekipie potrzeba ok 4-5 dób. (szalunki pionowe mozna rozbierać
    > już po ok 24h)

    I znowu dechy wygrywają :-). Nie musisz się przynajmniej śpieszyć, a jak
    Ci potrzymają ze cztery - pięć dni, to wyjdzie 20 - 25 zł za m2, czyli
    270 x 25 = 6750... a za tyle, to już kupisz te dziewięć kubików desek,
    do tego kantówek ile trzeba i jeszcze Ci zostanie na robociznę :-).
    Szalunki wypożyczane to nie jest finansowo najlepszy pomysł... A jeszcze
    niech Ci się coś - z byle jakich powodów obsunie w czasie ze dwa-trzy
    dni... dopłacasz do interesu jak nic... Dechy w najgorszym wypadku
    możesz później spalić w pierwszym sezonie grzewczym :-)))
    pozdr
    robercik-us

  • 23. Data: 2009-07-09 21:33:25
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > shaman pisze:
    >
    > Ja też będę lał fundament, ale wynajmowania szalunków nie biorę pod
    > uwagę... mam przecież jeszcze strop do zrobienia... :-).

    U mnie ekipa co szalowała strop miała swoje deski itp. Zalali strop
    rozszalowali, deski zabrali.
    Szukajcie takich ekip.;))

    Kris