  • 21. Data: 2013-10-25 10:18:13
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:31ec6508-750e-4978-8232-71d25100e565@go
    oglegroups.com...

    Meil jak meil mi nie przeszkadzał ale tak sie zastanawiam co za geniusz
    wymyślił żeby proponować zakup radia osobie która juz radio kupiła.

    Jak widać w branży reklamowej mamy takich samych fachowców jak gdzie indziej
    :-)

    > Kurcze, radio już mam i gdybym dostał oferty na głośniki, anteny czy coś
    > w tym stylu to bym zrozumiał.

    Tak to działa na Amazonie. Jak kupiłem wkrętarkę to dostałem ofertę na bity,
    jak wiertarkę to na wiertła itd.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 22. Data: 2013-10-25 10:24:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 10:13:50 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    >
    > Dalej jest fajny - trzeba tylko oglądać odpowiednie strony a nie jak
    > leci po kolei.

    > Tego nie rozumiem? Po co komu obecnie telewizor? Wiadomości szybciej są
    > w sieci i można od razu je zweryfikować ze źródłem. Filmy też można
    > przez sieć wypożyczać i to takie jakie się chce, bez reklam i w lepszej
    > jakości.

    > Prawda. Choć mam kilka stron dodanych do wyjątków AdBlocka by dać szansę
    > twórcom-hobbystom na jakiś grosik.

    > Na szczęście nie trzeba ich oglądać.

    > Ciągle jest normalnie! Ciągle poza mediami i internetem jest normalny

    mówisz że Real istnieje naprawdę? To stamtąd przywożą pizzę :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2013-10-25 10:46:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > mówisz że Real istnieje naprawdę? To stamtąd przywożą pizzę :)

    Dokładnie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 24. Data: 2013-10-25 14:34:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-25 10:13, Ergie pisze:
> [...]
    > kupować pod wpływem reklam a zaczną myśleć to reklamy znikną, bo nikt
    > nie będzie płacił za coś co nie przynosi zysków. Niestety obawiam się że

    Nie mam pojecia jak to moze jeszcze dzialac skoro tyle tego wszedzie.
    Jak widze reklamy to albo przelaczam, albo wychodze, albo wylaczam. Jak
    widze znajomi tez tak robia. Po prostu nie patrzenie w reklamy zaczyna
    dzialac odruchowo.

    > Dalej jest fajny - trzeba tylko oglądać odpowiednie strony a nie jak
    > leci po kolei.

    No wez na youtubie cos obejzyj bez reklamy np.

> [...]
    > w sieci i można od razu je zweryfikować ze źródłem. Filmy też można
    > przez sieć wypożyczać i to takie jakie się chce, bez reklam i w lepszej

    Chyba nie powiesz mi, ze ogladasz je na monitorze?
    Poza tym wiadomosci lepiej oglada sie w telewizorni. Nie musisz skupiac
    sie na czytaniu pijac kawe, czy rozmawiajac wylapujac przy okazji tylko
    to co Cie interesuje.

    > Na szczęście nie trzeba ich oglądać.

    Tak, tylko zgadnij ktore to i dlaczego w publicznej TV jak piaty stadion
    sponsorowany przez browar?

    Ale ja nie o tym.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2013-10-25 14:42:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 22:16:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W radio polowa programu to reklama, w TV podobnie. Byle strona w necie
    > to reklama. Kuzwa na kogo to jeszcze dziala? Dawniej net byl fajny.

    Maniek ale dzieki temu masz te wszystkie informacje za darmo i latwo dostepne.
    Gdyby nie kasa z reklam to nikomu by sie nie chcialo tych tresci publikowac.
    Zalatw sobie adblocka porzadnego i reklamy znikna, przynajmniej te ze stron :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2013-10-25 14:46:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 09:03:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Meil jak meil mi nie przeszkadzał ale tak sie zastanawiam co za geniusz wymyślił
    żeby proponować zakup radia osobie która juz radio kupiła.

    Niedoskonalosc ich systemu - niemniej zauwaz ze np. google najczesciej
    bedzie Ci wyswietlal reklamy uslug/produktow firm, na ktorych stronach
    juz byles (a nie dopiero odwiedzisz)! Taka reklama jest ponoc najbardziej
    skuteczna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2013-10-25 14:57:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 14:46:09 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    >
    > bedzie Ci wyswietlal reklamy uslug/produktow firm, na ktorych stronach
    > juz byles (a nie dopiero odwiedzisz)! Taka reklama jest ponoc najbardziej
    Jakis sens to ma. Google "widzi" że szukam radia firmy Kszak będzie mi wyświetlał
    reklamy stron na których moge zakupic radio firmy Kszak.
    W sumie tak być mogło na allegro. Meila z propozycjami radioodbiorników dostałem nie
    dlatego ze kupiłem radio tylko dlatego że szukałem przed zakupem. Trochę sie z tym
    meilem spóźnili ale niech im będzie;))

  • 28. Data: 2013-10-25 16:42:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > znajomi tez tak robia. Po prostu nie patrzenie w reklamy zaczyna dzialac

    No ale oprócz Ciebie i mnie są jeszcze miliony statystycznych tzw. "gospodyń
    domowych". Wystarczy poszukać danych o sprzedaży takich firm jak telezakupy
    Mango by wiedzieć że rekalamy działają.

    > No wez na youtubie cos obejzyj bez reklamy np.

    Po co miałbym tam wchodzić? Filmy są w wypożyczalniach, teledyski bez reklam
    na stronach zespołów. A "śmieszne" filmiki już mnie nie bawią.
    Owszem czasem ktoś podrzuci jakiegoś linka, ale to są sporadyczne przypadki
    a najczęściej AdBlock radzi sobie z reklamami przed filmem. A jak sobie nie
    radzi to mam czarny ekran bez reklam i filmu.

    > Chyba nie powiesz mi, ze ogladasz je na monitorze?

    Krótkie produkcje oglądane do kolacji jak np. Simpsonowie jak najbardziej na
    monitorze. Z tym że mam monitor dla grafików i dobrymi kolorami, przejściami
    tonalnymi itd znacznie lepszy od większości telewizorów. A filmy to
    najczęściej na rzutniku.

    > Poza tym wiadomosci lepiej oglada sie w telewizorni. Nie musisz skupiac
    > sie na czytaniu pijac kawe, czy rozmawiajac wylapujac przy okazji tylko to
    > co Cie interesuje.

    Może jak kiedyś powstanie jakiś kanał który potrafi zapełnić wiadomościami
    30 minut to przerzucę się na oglądanie. Jak na razie to wygląda tak, że jest
    kilka wiadomości, kilka tzw. faktów medialnych i sporo propagandy z jednej
    lub drugiej opcji politycznej.

    > Tak, tylko zgadnij ktore to

    Po co? Nie rozumiem? Gdy pojawia się jakiś nowy serial to go olewam tak samo
    jak inne. Po co miałbym w ogóle próbować go oglądać skoro poprzednie były
    denne? Dopiero jak mi ktoś poleca zobacz sobie taki a taki serial to wtedy
    daję mu szansę.

    > i dlaczego w publicznej TV jak piaty stadion sponsorowany przez browar?

    Nie wiem. Nie ma to dla mnie znaczenia.

    > Ale ja nie o tym.

    W Krakowie na sukiennicach są specjalnie zostawione na ścianie namalowane
    dwie stare reklamy które mają już blisko 100. Reklamy wokół nas były
    praktycznie od zawsze. Co gorsza kiedyś dopuszczalne były np. reklamy
    podprogowe przy których te współczesne są naprawdę mało nachalne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 29. Data: 2013-10-25 18:21:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 16:42:25 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

> [...]
    > kilka wiadomości, kilka tzw. faktów medialnych i sporo propagandy z jednej

    Ja juz dawno nie ogladam wiadomosci w TV - smieszy mnie bo jak przypadkiem
    sobie leci to prawie o wszystkim co tam pokazuja i o czym mowia czytalem
    / widzialem juz w necie 2-3 dni temu. To juz kurde gazety sa szybsze...
    Co 2-3 dni czytam wykop.pl i tam jest 100% informacji o conajmniej 2 dni
    szybciej niz w wiadomosciach - to lepsze zrodlo informacji niz wszystkie
    portale informacyjne do kupy wziete :-)

    Juz nie mowiac o tym jak wszystkie tv manipuluja informacjami.. Na wykopie
    do kazdej informacji znajdzie sie kilka niezaleznych powiazanych z ktorych
    mozna wyciagnac swoje wnioski :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2013-10-25 19:29:30
    Temat: Re: ciepło systemowe
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ad te reklamy, ja mam taki pogląd, że zmierzamy do wyświetlania reklam
    wprost w mózgach odbiorców... technika już temu podołała...