  • 81. Data: 2013-10-28 14:42:06
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-28 14:30, Kris pisze:

    > Pewnie sa takie programy ale ja nie lubię instalowac nakładek i programów żeby
    "poprawiać fabrykę" W win7 takich problemów nie miałem.
    > Ktoś zaraz napisze że jest Linuks- przerabiałem, dziękuje bardzo top nie dla mnie.

    Bo dzis chodzi o to: powiedz nam o sobie wszystko, a my to wykorzystamy,
    moze nie dzi. My te dane zbierzemy, bedziemy je trzymac, a Ty nam
    jeszcze za to zaplac.

    Pozdro.. TK

  • 82. Data: 2013-10-28 14:45:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Pewnie wie. Wyskakujące narożniki pewnie też mozna jakąs nakładką
    > wyłączyć. tylko trzeba ściuagac dodatkowe programy/nakładki a ja pytam po
    > co.
    > Siedze teraz przed kompem z win7 iok, win8 uzytkow tragedia- zona twierdzi
    > to samo żeby nie byc gołosłowny. Np komp z win 8 nie chce mi się połączyc
    > po sieci lan z
    > serwerem sieciowym. Inne kompy z win7 telefony z androidem itp łączą sie
    > bez problemu win8 nie chce. Google zna problem bo inni uzytkownicy mieli
    > podobny rozwiązania
    > póki co nie ma.

    Od strony sterowników win7 i win8 to to samo. Aby cos co działało z win7 nie
    działało z win8 jakiś programista musiał się bardzo postarać.

    > Tylko że wszędzie ten intuicyjny system próbuje mi to konto "wymusić"
    > Trzeba być czujnym żeby coś nie koiknąc jakiejś zgody na połączenie czegoś
    > z czymś tam.

    ??? Nie rozumiem. Mam zarówno w pracy jak i w domu win8. W domu mam założone
    konto bo żona i dzieci czasem w coś grają, w pracy używam tego komputera bez
    konta microsoft i nie przypominam sobie by mnie kiedykolwiek system pytał o
    konto poza momentem instalacji systemu i pierwszym uruchomieniem.

> [...]
    > żeby "poprawiać fabrykę" W win7 takich problemów nie miałem.
    > Ktoś zaraz napisze że jest Linuks- przerabiałem, dziękuje bardzo top nie

    Ale po co poprawiać? Ósemka w pierwszej chwili odrzuca, ale wystarczy kilka
    chwil by sobie ułożyć kafelki i kilka dni by nabrać nowych nawyków i się
    okazuje że jest znacznie szybsza w obsłudze niż siódemka.

    Zmiana z win 3.11 na win95 była o kilka rzędów wielkości większą rewolucją.
    Podobnie pojawienie się winXP. Z czasem jak ludzie poznali nowe systemu nikt
    sobie nie wyobrażał powrotu do przeszłości.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 83. Data: 2013-10-28 14:55:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 14:45:58 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Ale po co poprawiać? Ósemka w pierwszej chwili odrzuca, ale wystarczy kilka
    > chwil by sobie ułożyć kafelki i kilka dni by nabrać nowych nawyków i się
    > okazuje że jest znacznie szybsza w obsłudze niż siódemka.
    Ja lapka z win8 mam od grudnia 2012roku. Do dzisiaj nie przywykłem do tych kafelek.

  • 84. Data: 2013-10-28 15:57:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Ja lapka z win8 mam od grudnia 2012roku. Do dzisiaj nie przywykłem do tych
    > kafelek.

    No to się pogubiłem. Masz system od prawie roku, nie podoba Ci się i nie
    zainstalowałeś sobie poprzedniego menu? No to wychodzi na to że jednak Ci
    nie przeszkadza, bo nie wierzę, że to z lenistwa :-)

    A na poważnie to dużo zależy od specyfiki użytkowania komputera. Jak ktoś
    używa wielu aplikacji jednocześnie i często się pomiędzy nimi przełącza to
    wtedy faktycznie 8 może drażnić. Ale za to w zastosowaniu typowo domowych
    czyli internet, zdjęcia, GG, FB, i okazyjne gry Ósemka sprawdza się bardzo
    dobrze

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 85. Data: 2013-10-28 16:03:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 15:57:46 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > No to się pogubiłem. Masz system od prawie roku, nie podoba Ci się i nie
    > zainstalowałeś sobie poprzedniego menu? No to wychodzi na to że jednak Ci
    > nie przeszkadza, bo nie wierzę, że to z lenistwa :-)
    Pewnie z lenistwa a główny powód jest taki że nie lubie instalowac dodatkowych
    aplikacji. Jak pisąłem wyżej- jesli moja ciepliwość sie skończy to wywale win8 i
    zainstaluje win7

    >A na poważnie to dużo zależy od specyfiki użytkowania komputera. Jak ktoś
    > używa wielu aplikacji jednocześnie i często się pomiędzy nimi przełącza to
    > wtedy faktycznie 8 może drażnić.

    Nawet głupie galerie się otwieraja w jakiś bezsensowny sposób. Program pocztowy to
    kolejna porazka

    >Ale za to w zastosowaniu typowo domowych
    > czyli internet, zdjęcia, GG, FB, i okazyjne gry Ósemka sprawdza się bardzo
    > dobrze
    Do tego to przeglądarka wystarczy. Na win8 używam Chrome i póki co jest ok.

  • 86. Data: 2013-10-28 16:09:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-28 16:03, Kris pisze:

    > Nawet głupie galerie się otwieraja w jakiś bezsensowny sposób. Program pocztowy to
    kolejna porazka

    Muza tak samo. Kretynski pomysl. I jak tu sie przelaczac miedzy zdjeciami?

    Pozdro.. TK

  • 87. Data: 2013-10-28 20:16:21
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Chlopaki sorry, ale nie wiem o czym mowicie. :-((

    Prawdopodobnie o jakichś gierkach.
    Współczuję im, że dali się tak omamić i teraz tracą zdrowie, czas i
    pieniądze na takie bzdury.
    Mam znajomych, małżeństwo. Gość jest w wieku ok 40 lat i całymi dniami
    tylko gierki. Występuje w jakichś internetowych teamach i całymi dniami
    przesiaduje przed komputerem ze słuchawkami na uszach.
    Jedyny temat, na jaki można z nim podyskutować to tylko gierki.
    Zachowuje się jak przerośnięte dziecko. Kobita z nim ma trzy światy.
    Bywa, że ogłasza "ciche dni" w formie sprzeciwu, ale nic to nie daje.
    Nawet dzieciak jest na uboczu, bo gierki ważniejsze. Czasami jak ich
    odwiedzam to tylko dyskutuję z jego żoną, bo mnie teksty na temat nowych
    i ekstra gierek po prostu nudzą i męczą.

  • 88. Data: 2013-10-28 20:31:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Współczuję im, że dali się tak omamić i teraz tracą zdrowie, czas i
    > pieniądze na takie bzdury.
    > Mam znajomych, małżeństwo. Gość jest w wieku ok 40 lat i całymi dniami
    > tylko gierki.

    zgadzam sie, ze można wpaść regularny nałóg z konsekwencjami jak opisałeś.
    To nie muszą być gierki, to moze być siedzenie na stronach www, fejsbuku,
    czy tu na grupach dyskusyjnych. Kwestia skali :-)

    b.

  • 89. Data: 2013-10-28 20:33:17
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > wymieniłeś dokładnie wszystko co marketoidzi wciskają, że mieć musisz.
    > 3D,

    Trudno obecnie nawet kupić lepszy TV bez 3D. Dla mnie to 3D to mogło
    być, ale nie musiało, a skoro było to przecież mi go nie usuną z TV na
    moje życzenie i przez to ten TV nie będzie tańszy.

    > które do niczego się nie nadaje

    Bez przesady. Fajnie jest pooglądać jakieś programy, zwłaszcza
    przyrodnicze w 3D.

    > , internet i Skype, którego używa się na komputerze a nie TV bo tam
    > jest to do dupy itd.

    Co jest do dupy?
    Skype?
    Gówno prawda, bo działa tysiąc razy lepiej niż na kompie i zapewnia
    tysiąc razy lepszą jakość, bez pogłosów, zakłóceń, a obraz z kamerki TV
    jest jak żyleta.
    Poza tym jaki internet?
    Do surfowania to ja mam komputer. Jeden z komputerów mam podłączony
    także do TV i TV po prostu pełni rolę dużego monitora.
    Internet w TV służy do czegoś innego. Służy do oglądania filmów, które
    na TV z internetem "idą bez zająknięcia", kiedy na kompie ten sam film
    po prostu jest nie do obejrzenia, bo tak zacina. Ponadto dzięki funkcji
    udostępniania zasobów sieciowych mogę na TV oglądać filmy, zdjęcia czy
    nawet odtwarzać muzykę, które mam w komputerze, a nawet w telefonie
    komórkowym :)

    > Czyli jak widać
    > działa. Tylko potwierdzieś, że szeptany marketing na forach działa
    > skutecznie :)

    Czyli jak widać guzik wiesz na ten temat i opinie wyrobiłeś sobie na
    podstawie własnych, mglistych wyobrażeń :)

  • 90. Data: 2013-10-28 20:36:30
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    ps.com...

    >wole jednak bluray/dvd rip z porzadnym ac3 - do sciagniecia w 10 min max na
    >film
    i bez reklam :-)

    Czyli piracisz. Nie ładnie.