  • 1. Data: 2012-07-18 14:01:02
    Temat: co zrobić z podłogą po usunięciu wylewek
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Witam

    Usunęliśmy piękne parkiety, pod tym był jakiś syf - niby beton
    ale w praktyce prawie piasek (jedynie miesjcami troche twardszy),
    do tego jakaś słoma i siano. Wywaliliśmy to w cholere. Miało to
    od 1 do 10 cm grubości.

    Co można teraz zrobić ? Podobno miało to właściwości
    wygłuszające, było dosyć lekkie.

    Jedni twierdzą, że powinienem dać jakieś legary i na to płyty osb
    a inni , że jednak znowu wylewki tylko nie wiem jakie. Chciałbym uzyskać
    taki sam poziom czyli znowu miejscami 1 cm a miejscami 10.

    Co bedzie lekkie żeby się nie zawaliło i równocześnie wygłuszy podłoge ?

  • 2. Data: 2012-07-18 20:45:22
    Temat: Re: co zrobić z podłogą po usunięciu wylewek
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik chochlik_drukarski napisał:

    > Co bedzie lekkie żeby się nie zawaliło i równocześnie wygłuszy podłoge ?

    A jaki masz strop? czy to jest na gruncie?
    Jak mocny strop, ale bo na gruncie, to można z betonem kombinować. Jak
    słaby stro, to jednak coś lekkiego. Podaj więcej informacji :-)

    pozdrawiam
    R G

  • 3. Data: 2012-07-18 21:10:06
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Robert G wrote:

    > A jaki masz strop? czy to jest na gruncie?
    > Jak mocny strop, ale bo na gruncie, to można z betonem kombinować. Jak
    > słaby stro, to jednak coś lekkiego. Podaj więcej informacji :-)

    A skąd ja to mam wiedzieć ? Widze jakiś beton ale czy mocno czy nie mocny
    to już nie mam pojęcia. Na wszelki wypadek zakładam że słaby. Te niby
    wylewki
    były lekkie i nie wiem czy można dać coś dużo cięższego.

  • 4. Data: 2012-07-18 21:18:23
    Od: Robert G <r...@g...pl>

> [...]
    > wylewki
    > były lekkie i nie wiem czy można dać coś dużo cięższego.

    skoro tak, to chyba najlepiej zawezwać kogoś, kto ma jakie takie pojęcie
    budowlane i niech to zobaczy ;-), bo tu na odległość nikt tego nie
    zgadnie :-)

  • 5. Data: 2012-07-18 21:26:27
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    chochlik_drukarski <c...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wylewki
    > były lekkie i nie wiem czy można dać coś dużo cięższego.

    To też daj coś lekkiego. Polimerobeton z wypełniaczem z granulek
    styropianowych na przykład. Od dwudziestu lat po czymś takim chodzę. Jak pod
    parkietem było byle co to znaczy ze nie było to coś nośnego.

  • 6. Data: 2012-07-19 08:22:54
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > skoro tak, to chyba najlepiej zawezwać kogoś, kto ma jakie takie pojęcie
    > budowlane i niech to zobaczy ;-), bo tu na odległość nikt tego nie zgadnie
    > :-)

    Z kilkoma osobami które niby powinny mieć pojęcie już rozumiałem i odnosze
    wrażenie, że oni tak samo zgadują co to jest jak ja.

    A zresztą wcześniej zawsze wole wiedzieć jakie w ogóle są możliwości.

    Nie wiem skąd ta głupia różnica poziomów. Myslałem, że jak to skujemy to
    można
    będzie spokojnie ułożyć rurki i kable a tu miejscami trzeba będzie jeszcze
    chyba
    kuć albo robić wyżej niż było. Bez sensu...