  • 11. Data: 2011-03-18 21:53:09
    Temat: Re: czajnik bezprzewodowy - minimalna ilosc wody
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    > Ja mam Zelmera Pelikana - IMO doskonały czajnik. Płaska grzałka, nie kapie
    > i bardzo wygodny przy nalewaniu :D A co do wody - filtr RO to koszt
    > 400zł...

    filtr stojący brita jest tanszy, a co do kamienia - u mnie rownie skuteczny

    Sierp

  • 12. Data: 2011-03-21 06:46:04
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    ej-filizanki-i1513598549.html

    Jak masz toche kasy to kup sobie Tefala Quick and Hot:
    http://www.tefal.pl/All+Products/Breakfast/Quick_Hot
    /Products/Quick+and+Hot/Quick+and+Hot.htm

    po 10s masz kubek goracej wody. Do tego filtrujesz wode. Można nalewać
    gorącą i letnią wodę