  • 11. Data: 2011-06-27 19:17:21
    Temat: Re: czajnik elektryczny z regulacja temperatury
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.06.2011 15:59, robercik-us pisze:

    > Nazywaj sobie to jak tam chcesz, ale wymyślanie komuś od
    > idiotów/pijanych raczej do kulturalnych zachowań nie należy.
    >
    > Ja po prostu nie wiem, że takie czajniki są, co to i temp wrzenia się
    > ustawia, zatem pytam od tego są grupy dyskusyjne, a czegoś nie wiedzieć
    > to nie żadna tam wtopa..., ale widocznie źle trafiłem :-P

    Spieprzaj do jaskiń tam sobie trollować

    *plonk*

  • 12. Data: 2011-06-27 21:15:35
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "robercik-us" napisał ...

    > Dzięki za wywnętrzenie się jaki poziom kultury prezentujesz...

    A po co mu kultura, ma kasę , pija Yerbamate i dziecku robi kaszki z
    nieprzegotowanej wody ;)

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 13. Data: 2011-06-27 21:17:33
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Spieprzaj do jaskiń tam sobie trollować
    >
    > *plonk*

    Erudyta usenetowy w dodatku :>>>

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 14. Data: 2011-06-27 21:37:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.06.2011 23:15, Dziobak pisze:

    > A po co mu kultura, ma kasę , pija Yerbamate i dziecku robi kaszki z
    > nieprzegotowanej wody ;)

    A ty masz dodatkowy chromosom.

    *plonk*

  • 15. Data: 2011-06-27 23:17:29
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > A ty masz dodatkowy chromosom.
    >
    > *plonk*

    To się kolega popisał...
    Cóż każdy wizytówkę sobie sam wystawia swoim zachowaniem...
    A może frustrat jaki...? ;-)

    pozdrawiam wszystkich, którym jeszcze kszta kultury została
    Robert G.

  • 16. Data: 2011-07-03 21:03:42
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-28 01:17, robercik-us pisze:

    > pozdrawiam wszystkich, którym jeszcze kszta
    > kultury została

    My cię nie pozdrawiamy. Głąbie.

    --
    JK

  • 17. Data: 2011-07-04 08:15:41
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik JK napisał:

    > My cię nie pozdrawiamy. Głąbie.

    Specyficzna ta 'wasza' kultura...

    I tak oto proszę Państwa, znaleźliśmy się w tzw 'innej' rzeczywistości,
    gdzie chamstwo górą, a jak ktoś ma jakieś poczucie taktu, to zostaje
    wysłany do jaskini i nazwany Głąbem.

    Niech i tak będzie... Ja zabieram stąd swoje zabawki, bo mi towarzystwo
    nie odpowiada. Przepraszam wszystkich, kogo to nie dotyczy.