  • 11. Data: 2015-05-26 08:36:39
    Temat: Re: czunijk deszczu - nawadnianie
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-05-25 18:33, Ikselka wrote:
    > A, no to na Twym miejscu bym wobec tego wzięła jeszcze pod uwagę, KTO
    > podczas Twej nieobecności stwierdzi, czy aby na pewno pompka ma prąd 3-)

    nie mam pompki

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2015-05-26 16:55:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 May 2015 08:08:44 +0200, Jacek napisał(a):

    > Zapewne tępy jestem, ale jakoś nie widzę tu związku z palcem ;-)

    Jeden mniej 3-)
    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 13. Data: 2015-05-26 16:58:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 May 2015 08:36:39 +0200, quent napisał(a):

    > nie mam pompki

    A czujnik nie jest "na prąd" czasem?

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 14. Data: 2015-05-26 19:47:07
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-05-26 o 16:55, Ikselka pisze:

    > 3-)
    A ten znaczek to kupa do nocnika, czy na talerzyk?

  • 15. Data: 2015-05-26 22:18:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 May 2015 19:47:07 +0200, Jacek napisał(a):

    > A ten znaczek to kupa do nocnika, czy na talerzyk?

    To uśmiech spod przymkniętych POWIEK 3-)
    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 16. Data: 2015-05-27 01:24:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek" <k...@a...com> wrote in message
    > Zapewne tępy jestem, ale jakoś nie widzę tu związku z palcem ;-)

    Związek jest tylko z preferencjami tematycznymi Ikselki i jej klanu:
    - gender, homoseksualizm, zmiana płci
    To są ich najbardziej ulubione tematy - gadać o tym potrafią godzinami.

  • 17. Data: 2015-05-27 01:24:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > http://www.dowcipy.jeja.pl/745,po-kilku-nocach-panna
    -mloda-skarzy.html

    Dobre, nie słyszałem tego! :-) Dzięki.

  • 18. Data: 2015-05-27 01:26:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A ten znaczek to kupa do nocnika, czy na talerzyk?

    No popatrz... a ja zawsze myślałem że to duże cycki, potem pępek i na końcu
    brzuch taki na kolana zwisający... Ale to może źle coś kojarzę z S, M, L i
    XL.

  • 19. Data: 2015-05-27 01:27:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A czujnik nie jest "na prąd" czasem?

    Twoja aktywność w wątku jest jak zwykle
    odwrotnie proporcjonalna do Twojej wiedzy na poruszany w wątku temat...

  • 20. Data: 2015-05-27 15:43:12
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > ...chodzi mi o sterowanie nawadnianiem gdy nie ma mnie w domu.

    Hejka. To zależy jak długie są okresy kiedy nie ma Cię w domu.
    Pozdrawiam suszowo Ja...cki