  • 11. Data: 2015-08-26 20:00:35
    Temat: Re: czym sciagnac okleine z segmentowej bramy garazowej
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 26 sierpnia 2015 11:33:26 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > A dlaczego nie ponownie okleić ten jeden zniszczony panel?

    Nikt tego nie okleja. Znalezienie firmy oklejajacej i dopasowanie okleiny
    bedzie niemozliwe (pomijajac juz fakt, ze UV przez 3-4 lata swoje zrobilo i
    na pewno ta okleina na bramie troche juz wyblakla). A nawet jak mozliwe, to
    cena pewnie przerosnie zakup nowych paneli :-) Lakierowane tez sa spoko,
    a lakier z podkladem mnie wyjdzie 100 pln :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2015-08-27 09:26:28
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Nikt tego nie okleja. Znalezienie firmy oklejajacej i dopasowanie okleiny
    > bedzie niemozliwe

    Dzięki, nie wiedziałem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2021-02-20 19:53:51
    Od: Marian Dziadosz <a...@g...com>

    czwartek, 27 sierpnia 2015 o 09:26:36 UTC+2 Ergie napisał(a):
    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    ..
    > Dzięki, nie wiedziałem.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Witam
    Chcę zapytać czy może coś wyszło z tego zdzierania okleiny - mechanicznie , chemcznie
    , czy jakaś inna metoda .
    Pytam bo mam podobny problem - też chcę pomalować .

  • 14. Data: 2021-02-20 20:26:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-02-20 o 19:53, Marian Dziadosz pisze:

    > Witam
    > Chcę zapytać czy może coś wyszło z tego zdzierania okleiny - mechanicznie ,
    chemcznie , czy jakaś inna metoda .
    > Pytam bo mam podobny problem - też chcę pomalować .

    Lutlampą?

  • 15. Data: 2021-02-20 23:07:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 20 lutego 2021 o 20:26:23 UTC+1 t-1 napisał(a):
    chemcznie , czy jakaś inna metoda .

    > Lutlampą?
    Pytasz czy odpowiadasz według gowniarskiej maniery odpowiadania pytaniem?