  • 11. Data: 2009-11-13 15:47:03
    Temat: Re: czym zaslonic okna w garazu/warsztacie/magazynie ?
    Od: " Janusz" <a...@N...gazeta.pl>

    jagr <j...@W...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Janusz" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to jak z tymi foliami jest?
    > Są z klejem i są bez kleju (adhezyjne).
    > Oba rodzaje nakleja się za pomocą wody?

    Ja kleiłem w ten sposób zwykłe z klejem - zabezpieczone papierem (kupowane w
    sklepie z tapetami na stojaku z innymi "drewnopodobnymi" samoprzylepnymi :)

    Pozdr.
    Janusz

  • 12. Data: 2009-11-13 20:27:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > (stąd rękawiczki), niedoklejone krawędzie - złapałem paluszkami i klej już

    Zamiast wody destylowanej uzyć płyn do mycia szyb. Umyć szyby, spryskać
    ponownie płynem, przykleić folie, linijka wycisnąć bąble z płynu z pod foli
    i jest git. Tą metoda kilkadziesiąt metrów różnych foli reklamowych już
    kleiłem. Autobus np cały okleilismy
    A demontaz okien i zanurzanie ich w wodzie to jakas paranoja jest.
    Do autora wątku- jesli masz tych okien 5 mkw to zadzwoń do najblizszej firmy
    robiącej reklamy i oni Tobie te okna okleja folia matowa, czy jakąś podobną.
    Wybór jest duzy, ceny nie powalaja. A zreszta sam to też zrobisz

    Kris