  • 91. Data: 2020-04-01 14:36:03
    Temat: Re: dobre wieści dla prosumentów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > Czy ty należysz do grupy AAA?

    Raczej do grupy: znam sie na wszystkim! ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 92. Data: 2020-04-01 21:23:43
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Raczej do grupy: znam sie na wszystkim! ;-D

    Jak politycy: "niech zenek sprawdzi sie teraz w przemysle".
    K.

  • 93. Data: 2020-04-19 13:05:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Durnys Adam na tyle że interes można z tobą zrobić. Zamknąć w klatce i po
    jarmarkach za kasę można cię pokazywać. O takich jak ty zulikach co byli na tyle
    cwani że się na chwilę dorobili kasy Tuwim w jednym z wierszy napisal. Jak widać nie
    jesteś pierwszym i ostatnim. Ja tutaj bywam bo mam już swoje lata i wielu rzeczy mi
    się nie chce robić. Jak to ktoś powiedział z wiekiem spada zapotrzebowanie na
    atrakcje a rośnie na święty spokój. Ty tutaj bywasz bo nie masz pomysłu na życie.
    Chwilowo zarabiasz kasę. Regułą jest że jak ktoś nie ma co zrobić to kończy się to na
    wódce albo na kasynie. Chwaliles się że sporo piwa pijesz. Znaczy to że jesteś piwnym
    alkoholikiem. Za chwilę będziesz zwyczajnym wodczanym. A może już jesteś? Dla
    prostych ludzi ze wsi i małych miejscowości wódka to popularny sposób na zabicie
    czasu.

    Nawet sobie nie zdajesz sprawy jakim jesteś debilem. Swoją nieudaczność
    usprawiedliwiasz debilnymi, wymyślonymi przez siebie ideologiami.

    Zazdrościsz ludziom i to cię wkurwia, że inni mają, a ty masz niepewną i
    niestabilną przyszłość, bo w każdej chwili właściciel kamienicy może się
    zmienić i cię wyjebać na bruk.

    Poza tym ty tutaj bywasz, bo to jest twój jedyny sposób na życie. Jako
    były kapuś UB-ecki próbujesz szukać znajomości, bo nawet rodzina się od
    ciebie odwróciła. Ponieważ nawet nie masz z kim usiąść do grilla czy się
    napić piwa toś sobie wymyślił ideologię, że każdy kto kto griluje lub
    napije się piwa jest alkoholikiem.

  • 94. Data: 2020-04-19 13:07:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Czy ja? Nie należę i alkoholu raczej nie lubię a raczej nie stworzono jak byłem
    mały mitu że alkohol jest fajny. Jestem z rodziny w której nie było tradycji picia
    alkoholu bez okazji.

    Ale jak inni piją tylko okazjonalnie to ich wyzywasz od alkoholików.

  • 95. Data: 2020-04-19 13:11:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-03-31 o 03:27, Piotrek Paradysz pisze:
    > Ktoś Ci głupot nagadał i powtarzasz.

    Zenusiowi nikt niczego nie naopowiadał. To są jego własne, autorskie
    urojenia.