  • 31. Data: 2009-08-26 15:40:14
    Temat: Re: dostep dzialki do drogi publicznej - impas?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jubel" <s...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:h73kb2$rm7$1@news.onet.pl...

    > To byl wlasnie dawniej teren rolny, na ktorym obecnie uchwalono plan
    > miejscowy - zasadniczo zostala stara parcelacja.
    >
    > Co do dostępu do drogi publicznej - chyba wszyscy twierdzimy ze dostep do
    > drogi publicznej jest, za wyjatkiem urzedu, a konkretnie wydzialu
    > zarzadzajacego drogami. Argumentacja jest taka, że nie mam dostepu
    > bezposredniego, ani droga wewnetrzna, ani sluzebnoscia, czyli nie mam
    > wcale, a dostep pasem drogowym nalezacym do gminy nie jest wymieniony w
    > ustawie. Szukam wiec argumentu nie do wygiecia, ze to nie jest prawda.

    Sprawdź rodzaj użytku w ewidencji gruntów tej działki nr 2. Jak droga to ja
    już nie wiem jak jaśniej można to wyklarować urzędnikowi.

  • 32. Data: 2009-08-27 06:55:57
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wcale, a dostep pasem drogowym nalezacym do gminy nie jest wymieniony w
    > ustawie. Szukam wiec argumentu nie do wygiecia, ze to nie jest prawda.

    Zarządaj pisemnej odpowiedzi z urzedu.
    Urzednicy jak mają coś dac na piśmie powołując się przy tym na przepisy
    prawne to czasami zmieniaja swój punkt widzenia o 180stopni.
    Niech dadzą odpowiedż pisemną, wstaw tą odpowiedż tutaj i zoabczymy co
    dalej.

    Krzysiek