  • 1. Data: 2009-08-24 20:06:42
    Temat: pruski mur
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Czy stosuje się dzisiaj tę technologię?
    Pytam się, bo szukam jakichś oryginalnych sposobów na sezonowy domek
    rekreacyjny.
    Znalazłem na sieni coś takiego:
    http://www.geocities.com/ziemna/3tra3big.jpg

    Pruski mur zawsze mi sie podobał.

    Pozdrawiam,
    Jan Frosik

  • 2. Data: 2009-08-24 20:07:45
    Temat: Re: pruski mur
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > Znalazłem na sieni coś takiego:

    sieci

  • 3. Data: 2009-08-25 11:28:35
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 24 Sie, 22:06, J-L-F <j...@o...pl> wrote:
    > Czy stosuje się dzisiaj tę technologię?

    > Znalazłem na sieni coś takiego:http://www.geocities.com/ziemna/3tra3big.jpg
    >
    > Pruski mur zawsze mi sie podobał.

    to szachulec jest, pruski mur wypelnia sie cegłą, ale generalnie
    zasada ta sama. technologie stosuje sie jeszcze choc z rzadka.

    pzdr
    krzychut
    www.czernihowka.com.pl

  • 4. Data: 2009-08-25 13:18:29
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    Tylko nie zapomnij zrobic glinianej polepy zamiast podłogi. Dach pokryj
    słomą. Spac też możesz na słomie. ...... he he he
    pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2009-08-25 13:40:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adam" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko nie zapomnij zrobic glinianej polepy zamiast podłogi. Dach pokryj
    > słomą. Spac też możesz na słomie. ...... he he he
    > pozdrawiam

    No i klop wg wzoru
    http://tinyurl.com/kqoh7d

  • 6. Data: 2009-08-25 14:59:22
    Od: j...@o...pl

    On 25 Sie, 13:28, krzychut <p...@i...pl> wrote:

    > to szachulec jest, pruski mur wypelnia sie cegłą, ale generalnie
    > zasada ta sama. technologie stosuje sie jeszcze choc z rzadka.

    Właściwie, to powinienem napisać, że chodzi mi o efekt końcowy
    uzyskania wizerunku pruskiego muru, a nie o dokładne powtórzenie
    tradycyjnej metody.

  • 7. Data: 2009-08-25 17:22:13
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    >Właściwie, to powinienem napisać, że chodzi mi o efekt końcowy
    >uzyskania wizerunku pruskiego muru, a nie o dokładne powtórzenie
    >tradycyjnej metody.

    Jeśli tak to widziałem, ze developerzy czy indywidualni inwestorzy
    przykręcają od zewnątrz deski imitujące mur pruski.
    Zobacz jak to wygląda u tego developera w jego galerii inwestycji La Wiocha
    http://www.bi-polska.pl/levillage_galeria.html

  • 8. Data: 2009-08-25 20:41:01
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    Kuli uszło "płazem"

  • 9. Data: 2009-08-26 19:42:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:
    > Tylko nie zapomnij zrobic glinianej polepy zamiast podłogi. Dach
    > pokryj słomą. Spac też możesz na słomie. ...... he he he

    głupie jest to co piszesz bo mur pruski jest bardzo łądny a wśrodku można
    mieć wykończenie za okrągły milion.

  • 10. Data: 2009-08-26 20:21:25
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    > głupie jest to co piszesz bo mur pruski jest bardzo łądny a wśrodku można
    > mieć wykończenie za okrągły milion.

    jasne, snobizm ponad wszystko
    a czemu Ci sie polepa nie podoba ?