  • 11. Data: 2009-08-26 20:31:47
    Temat: Re: pruski mur
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > jasne, snobizm ponad wszystko
    > a czemu Ci sie polepa nie podoba ?

    o co ci chodzi właściwie?

    a stawianie kolejnego gówna "niby dwór" jest ok?

  • 12. Data: 2009-08-26 20:36:41
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    > o co ci chodzi właściwie?
    >
    > a stawianie kolejnego gówna "niby dwór" jest ok?

    właśnie potwierdziłeś że i jedno i drugie jest gównem
    C. N. D.
    miłych snów
    Adam

  • 13. Data: 2009-08-27 10:37:50
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Adam pisze:

    > jasne, snobizm ponad wszystko
    > a czemu Ci sie polepa nie podoba ?

    jaki snobizm ??? mnie osobiscie rowniez sie bardzo podoba.
    kwestia gustu
    szkoda ze nie trafilem wczesiej na stronke kolegi krzychuta - bo bym
    kilka pomyslow wykorzystal na etapie budowy.
    teraz to jest przyjacielu dopiero robione plastic fantastic , kanciaste
    i na wysoki polysk, sztuczne i bez pomyslu "bo sasiad" tak ma - wszystko
    "na jedno kopyto" :)

  • 14. Data: 2009-08-27 10:43:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > o co ci chodzi właściwie?
    >
    > a stawianie kolejnego gówna "niby dwór" jest ok?

    Bo teraz taka moda- albo gówno w stylu dwór albo gówno w stylu stodólka z
    dachem dwuspadowym.

    Krzysiek

  • 15. Data: 2009-08-27 19:55:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:

    > Bo teraz taka moda- albo gówno w stylu dwór albo gówno w stylu
    > stodólka z dachem dwuspadowym.

    niestety ale często dach skośny wynika z kretyńskich zapisów planów
    zagospodarowania

  • 16. Data: 2009-08-27 20:09:59
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > niestety ale często dach skośny wynika z kretyńskich zapisów planów
    > zagospodarowania

    Dokładnie tak jest - uparli się na cholerne partery z poddaszami. A zwykłego
    piętrowca można jedynie zbudować na terenach bez planu zagospodarowania.

  • 17. Data: 2009-08-28 19:40:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Boombastic wrote:

    > Dokładnie tak jest - uparli się na cholerne partery z poddaszami. A
    > zwykłego piętrowca można jedynie zbudować na terenach bez planu
    > zagospodarowania.

    albo zwykłego parterowca

  • 18. Data: 2009-08-30 19:53:03
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > teraz to jest przyjacielu dopiero robione plastic fantastic , kanciaste
    > i na wysoki polysk, sztuczne i bez pomyslu "bo sasiad" tak ma - wszystko
    To moze przejedz sie kolego na wycieczkę w okolice frankfurtu i zobacz ile taki
    domek[z muru pruskiego]kosztuje!!!
    A potem pisz głupie posty.
    pozdro.jack