  • 11. Data: 2018-10-28 22:14:29
    Temat: Re: drewno opałowe ceny
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 28 października 2018 21:40:33 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
    > 100zł za cięcie i rąbanie i ukąłdanie i 50zł za suszenie i wychodzi 360zł.
    > Sąsiad zdębieje jak mu podam cenę :)

    A jak to nie jest dąb, a osika?

    L.

  • 12. Data: 2018-10-29 01:20:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.10.2018 19:32, Janusz pisze:

    > Czy na tym forum są sami popmiarza ciepła i nikt już drewna na opał nie kupuje?

    Ci co palą drewnem, mają już takie zapasy jak
    Ty, po nalocie korników szyszkowych na Puszczę
    Białowieszczańską.

  • 13. Data: 2018-10-29 08:18:58
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Ja mam drewno ułożone tak ścisło, ze jest to praktycznie metr sześcienny,
    > wiec skoro kupiłem za 150zł metr przestrzenny to dzielę 150zł/0,7zł dodaję
    > 100zł za cięcie i rąbanie i ukąłdanie i 50zł za suszenie i wychodzi 360zł.
    > Sąsiad zdębieje jak mu podam cenę :)
    Może nie.Dobry towar jest wart dobrej ceny.A jeżeli kupował już drewno, to wie
    ile układał.Podsuszenie(bo nie wiem ile leży) też jest ważne i swoje kosztuje.
    A pokaż mu wyliczenie, co jak i dlaczego.Mądry zrozumie, a nie musi to być sąsiad...
    Pozdro.abomito

  • 14. Data: 2018-10-29 09:21:19
    Od: Budyń <b...@g...com>

    517/20904371/Czym+sie+różni+mp+od+m3.pdf/c38675c4-99
    92-49fd-a1fc-7843d3778236

    > Ja mam drewno ułożone tak ścisło, ze jest to praktycznie metr sześcienny,

    a jak to osiągnąłeś? tak jakos niewidzimisieto

    b.

  • 15. Data: 2018-11-01 18:30:16
    Od: "Janusz" <o...@w...pl>

    Pytałem o cenę, ale widzę ze tu wszyscy zieloni, sam znalazłem.
    Drewno opałowe sezonowane grab-260zł jesion-240zł dąb-200zł sosna-180zł
    Bliski transport 30zł za 5mp, wszystko w temacie.

  • 16. Data: 2018-11-01 19:55:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 19:29:44 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
    > Pytałem o cenę, ale widzę ze tu wszyscy zieloni, sam znalazłem.
    > Drewno opałowe sezonowane grab-260zł jesion-240zł dąb-200zł sosna-180zł
    > Bliski transport 30zł za 5mp, wszystko w temacie.

    Bo towar wart jest tyle ile ktoś za niego zechce zapłacić.
    Trzeba było dac ogłoszenie z ceną zaporowa na olx i zjeżdżać w dół aż się klient
    trafi.
    Sąsiadowi ani znajomym się nic nie sprzedaje. Bo po kiego sobie wrogów robić za
    płotem;)
    A lecąc Kogutkiem- handel istnieje tylko dlatego ze co sekundę się na ziemi nowy
    frajer rodzi;)

  • 17. Data: 2018-11-01 22:03:04
    Od: l...@g...com

    Janusz, sezonowane mówisz, pytanie ile trwało to sezonowanie. Te ceny są znane ale
    suche to pewnie nie jest.

  • 18. Data: 2018-11-04 17:33:59
    Od: "Janusz" <o...@w...pl>

    l...@g...com napisał:
    > Janusz, sezonowane mówisz, pytanie ile trwało to sezonowanie.
    > Te ceny są znane ale suche to pewnie nie jest.

    Nie wiem czy jest suche, czy nie, pytałem o ceny żeby sprzedać sąsiadowi.
    Moje jest sezonowane rok i dwa lata, moje jest suche.