  • 1. Data: 2018-10-19 16:27:45
    Temat: Plastik do kafelków - jaki klej?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Chciałbym w łazience zamontować podajnik mydła, w kabinie prysznicowej, ale
    nie chcę wiercić w kaflach jeśli nie muszę, czy jest jakiś solidny klej,
    który będzie trzymał plastik na kaflu? Plastik ma dość sporą powierzchnię
    styku i klej miałby co trzymać.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2018-10-19 17:10:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma takiego kleju. Jedyne co moge polecic to tasma dwustronna uzywana do
    przyklejania listew na samochodach. Do kupienia w specjalistycznych sklepach z
    lakierami samochodowymi.

  • 3. Data: 2018-10-19 17:50:47
    Temat: Re: Plastik do kafelków - jaki klej?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2018 08:10:41 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Nie ma takiego kleju. Jedyne co moge polecic to tasma dwustronna uzywana do
    przyklejania listew na samochodach. Do kupienia w specjalistycznych sklepach z
    lakierami samochodowymi.

    Mam marne doświadczenie z taśmami z dwustronnym klejem o ile chodzi o
    połączenia jakos tam obciążone, jak haczyk na ręcznik czy podstawka na
    mydło. Po jakimś czasie odpadają. Moje rozwiązanie to butapren. Haczyki
    trwają na posterunku już ze 20 lat :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-10-19 17:51:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2018 16:27:46 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:
> [...]
    > który będzie trzymał plastik na kaflu? Plastik ma dość sporą powierzchnię

    Za namową ToMasza kupiłem kiedys klej do szyb samochodowych Boll
    Klei to diabelstwo prawie wszystko do wszystkiego więc w Twoim przypadku winno
    zadziałać

  • 5. Data: 2018-10-19 18:36:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-10-19 o 16:27, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > który będzie trzymał plastik na kaflu? Plastik ma dość sporą powierzchnię

    użyj zwykłego silikonu sanitarnego.
    Utrzyma - u mnie trzyma już któryś rok a moje dzieci mają różne głupie
    pomysły i parę razy leżał już na podłodze dozownik ale jego uchwyt wisi
    jak wisiał.

    silikonu użyj na powierzchnię a nie na obrzeża.

  • 6. Data: 2018-10-19 19:22:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.10.2018 o 18:36, sirapacz pisze:

> [...]
    > jak wisiał.
    >
    > silikonu użyj na powierzchnię a nie na obrzeża.
    a jak odpadnie to odtłuść powierzchnie, przeleć plastik papierem
    ściernym i klejem do szyb boll.

    ToMasz

    Kris: uważaj jak coś będziesz coś robił na zewnątrz, bo mnie się wydaje
    że jest mało odporny na uv. znaczy jak kleiłem plexe to odpadła po pół
    roku, jakby była tłusta

  • 7. Data: 2018-10-19 19:42:12
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 19 Oct 2018 19:22:21 +0200, ToMasz wrote:

> [...]
    >
    > Kris: uważaj jak coś będziesz coś robił na zewnątrz, bo mnie się wydaje
    > że jest mało odporny na uv. znaczy jak kleiłem plexe to odpadła po pół

    Właśnie, a specjalny klej do plexy by mi nie chwycił? Bo mam chyba gdzieś
    tubkę.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2018-10-19 20:43:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2018 19:42:13 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:

    > Właśnie, a specjalny klej do plexy by mi nie chwycił? Bo mam chyba gdzieś
    > tubkę.

    Jak nie spróbujesz to nie dowiesz się;)

  • 9. Data: 2018-10-19 21:59:03
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 19 Oct 2018 11:43:25 -0700 (PDT), Kris wrote:

    > Jak nie spróbujesz to nie dowiesz się;)

    No właśnie to saperska robota, jak się pomylę to plastikowy pojemnik (a w
    sumie dwa po 350 ml) pieprzną i się rozbiją. Nie mogę robić eksperymentów,
    dlatego dopytuję :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 10. Data: 2018-11-07 17:34:23
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 19 Oct 2018 16:27:45 +0200, Roman Tyczka wrote:

> [...]
    > który będzie trzymał plastik na kaflu? Plastik ma dość sporą powierzchnię

    W końcu wybrałem klej jaki mi po próbach wydał się najlepszy. Trzymało do
    wczoraj, prawie 3 tygodnie, wczoraj powoli zaczęło odpadać. Nie da się
    kleić plastiku do kafelków, trzeba wiercić :-(

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka