  • 11. Data: 2018-11-07 18:20:18
    Temat: Re: Plastik do kafelków - jaki klej?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli da sie w fabryce przykleic na tasme dwustrtonna listwy ozdobne do lakierowanej
    blachy i trzyma sie to do zezlomowania samochodu to da sie przykleic na taka sama
    tasme plastik do kafelka. Ale jak nie sluchasz dobrych rad to nie moj problem.

  • 12. Data: 2018-11-07 22:39:33
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 7 Nov 2018 09:20:18 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    > lakierowanej blachy i trzyma sie to do zezlomowania samochodu to da sie
    > przykleic na taka sama tasme plastik do kafelka. Ale jak nie sluchasz

    Hint: ciężar i praca podczas używania

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 13. Data: 2018-11-08 07:36:59
    Temat: Re: Plastik
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > --
    > pozdrawiam
    > Roman Tyczka

    poksylina czy jak to sie tam zwie. ciasto takie. lepie tym do kafli
    trzymadla do recznikow uprzednio usuwajac te fabryczne govnolity do
    przyklejania...
    zdrapuje to na szlifierce tasmowej. do poszarpanej powierzchni plastiku klej
    trzyma jak diabli. jak odpadnie to wiekszy jest problem z usuwaniem poxyliny
    z kafla....
    drugie wyjscie to kleje dwuskladnikowe. ale uwaga. sa rozne. sa tez takie
    ktore zamarzaja tak ze nie da sie zarysowac powierzchni takiej
    'zamarznietej' kropli.
    ale oczywiscie obie metody moga zawiesc....

  • 14. Data: 2018-11-15 11:14:16
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, November 7, 2018 at 5:34:23 PM UTC+1, Roman Tyczka wrote:

    > W końcu wybrałem klej jaki mi po próbach wydał się najlepszy. Trzymało do
    > wczoraj, prawie 3 tygodnie, wczoraj powoli zaczęło odpadać. Nie da się
    > kleić plastiku do kafelków, trzeba wiercić :-(

    Pewnie byle zywica chemoutwardzalana (2 skladnikowa) wystarczy...
    daaaawno temu (za komuny) przykleilem tasma 2str (fabryczna) wieszaki do plytek,
    spadly po ~tygodniu, w domu byla zywica bodajze do zalewania polaczen kablowych w
    telekomukikacji... wieszaki przezyly ~20 lat, w koncu plastyk sie polamal, usuniecie
    tego z plytek to masakra. Polecialo z plytkami przy remoncie.