  • 1. Data: 2010-01-16 22:02:43
    Temat: drzwi dobre akustycznie - z czego?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    producenci podają na drzwiach ile dB wygłuszenia zabezpieczają ich drzwi
    udało mi się znaleźć 41dB (zwykle 37 chyba) - drzwi mają po prostu pełny
    wiór w środku. Ale może są drzwi jakieś z pianką w środku czy coś, które
    jeszcze lepiej izolują dźwięk? A może znacie taki gotowy produkt? Chodzi o
    drzwi zewnętrzne do mieszkania. Muszę kupić takie zanim saksofon się urodzi
    :)

  • 2. Data: 2010-01-16 22:33:48
    Temat: Re: drzwi dobre akustycznie - z czego?
    Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>

    yapann pisze:
> [...]
    > jeszcze lepiej izolują dźwięk? A może znacie taki gotowy produkt?
    > Chodzi o drzwi zewnętrzne do mieszkania. Muszę kupić takie zanim

    Dierre Asso-3. Wygłuszają naprawdę nieźle. Dzwięki z klatki dochodzą dopiero
    wtedy, jak ktoś rozmawia na niej podniesionym głosem lub pod samymi drzwiami. Albo
    jak tupie jak słoń.

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 3. Data: 2010-01-16 22:50:46
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> wrote in message

    > Dierre Asso-3. Wygłuszają naprawdę nieźle.

    a mógłbys zasięgnąć z jakis dokumentów do nich ile mają dB izolacyjności?
    jakoś nie znajduję w necie..
    Mnie inetgersuje, żeby mnie nie było słychać przez drzwi - głośno
    rozmawiąjące słonie mi 'nie robią' :)

  • 4. Data: 2010-01-16 22:52:07
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> wrote in message
    > Dierre Asso-3. Wygłuszają naprawdę nieźle. Dzwięki z klatki dochodzą
    > dopiero

    znalazłam:
    Współczynnik izolacyjności akustycznej Rw [dB]: 32

    hmm jakoś nisko ....