  • 41. Data: 2009-01-17 17:10:52
    Temat: Re: dynia
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 15:38:36 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

    > Nasiona roślin oleistych zachowują zdolność kiełkowania
    > do 9 lat :-)
    >
    > Pozdrawiam, Barbara

    Z tą dynią to w ogole nie byłby kłopot, ale równocześnie hoduję też dynię
    olbrzymią, cukinię i rózne ogórki, więc chyba nie warto zbierać nasion, bo
    jest ryzyko krzyzowania się roślin. Tak więc jesli w opakowaniu będzie
    więcej, niz 2 nasionka, to zużyję w następnym roku, oczywiście.

  • 42. Data: 2009-01-17 20:39:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Jan 2009 18:10:52 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Z tą dynią to w ogole nie byłby kłopot, ale równocześnie hoduję też dynię
    > olbrzymią, cukinię i rózne ogórki, więc chyba nie warto zbierać nasion, bo
    > jest ryzyko krzyzowania się roślin.

    Wyjaśnienie: czasem mam wrażenie, że moje pszczoły potrafią dotrzeć
    wszędzie i spowodować skrzyżowanie się rukoli z pomidorem i po drodze z
    fasolą mamut - nawet ;-P

  • 43. Data: 2009-01-18 00:27:52
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Wyjaśnienie: czasem mam wrażenie, że moje pszczoły potrafią dotrzeć
    > wszędzie i spowodować skrzyżowanie się rukoli z pomidorem i po drodze z
    > fasolą mamut - nawet ;-P

    Techncznie i biologicznie nie możliwe.
    FranekStain Pozdrawia.

  • 44. Data: 2009-01-18 00:38:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 01:27:52 +0100, mirzan napisał(a):

    > Techncznie i biologicznie nie możliwe.

    No niby wiem, ale mam bardzo napalone, ruchliwe i "żarte" te pszczoły,
    musze im wysiewać pożytki różne, a ciągle za mało. Ostatniego lata
    dostawały amoku na ogóreczniku i gryce :-DDD

    > FranekStain Pozdrawia.

    XLstain też pozdrawia :-)