  • 31. Data: 2015-09-18 22:50:45
    Temat: Re: dyskretna kamera do monitoringu na zewnątrz
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 18 Sep 2015 19:17:50 +0200, ToMasz napisał(a):

    > daj linka proszę do takiego rejestratora. (IP, kilka kamer, zarządzanie
    > i podgląd zdalne). Mnie oferowano najtańszy za 860zł bez dysku

    Np. taki wynalazek:

    http://www.ted.net.pl/kamery-monitoring/rejestrator-
    ip-foscam-fn3109h-9-kanalowy-720p-960p-1080p.html

    ich kamery też są całkiem dobre podobno.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 32. Data: 2015-09-19 00:11:38
    Temat: dyskretna kamera do monitoringu na zewnątrz
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Taki temat to znowu balsam dla moich oczu.

  • 33. Data: 2015-09-19 10:48:19
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Taki temat to znowu balsam dla moich oczu.

    Tu jest balsam dla moich oczu, popatrz jak Łódź niezadługo się będzie
    sypała:
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/katastrofa-budowlana
    -w-belgii/rt35y9

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 34. Data: 2015-09-19 13:43:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co ma Lodz do wydawania ciezko zarobionej kasy na rzeczy drogie i zbedne. Chuba tylko
    po to zeby za jakis czas upierac sie ze mieszkanie w domku kosztuje tyle co podatek
    gruntowy. Ktos zapewne zarzuci ze napisalem ze kupilem kamerke i uzywam w podobnym
    celu. Informuje i objasniam ze mam juz dwie takie kamerki. Pierwsza kupilem do
    samochodu. Ale idea podgladania podworka mi sie spodobala i dokupilem druga bo mialem
    taki kaprts. Jak mi sie znudzi to zamontuje ja w samochodzie zeby patrzyla do tylu..
    Kamerka kosztowala 37 zlotych i z duzym zapasem spalnia wymagania obserwowania
    czgokolwiek.

  • 35. Data: 2015-09-20 12:40:14
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Taki temat to znowu balsam dla moich oczu.

    Przestań już przymarudzać. O kamerach poproszę.

  • 36. Data: 2015-09-20 13:38:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O kamerach napisalem ale moje rozwiazanie nie cieszylo sie popularnoscia. Wolicie
    systemy za trzy tysiace, terabajtowe dyski, jakosc 4k.

  • 37. Data: 2015-09-20 18:55:26
    Od: adam <a...@w...pl>

    > O kamerach napisalem ale moje rozwiazanie nie cieszylo sie popularnoscia.

    He, he, kamera za 37 zł, którą trzeba owinąć w dwie skarpety i żadnej
    gwarancji działania. Sam sobie to zakładaj. Skrajne druciarstwo.

  • 38. Data: 2015-09-20 19:40:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 września 2015 18:55:26 UTC+2 użytkownik adam napisał:

    > He, he, kamera za 37 zł, którą trzeba owinąć w dwie skarpety i żadnej
    > gwarancji działania. Sam sobie to zakładaj. Skrajne druciarstwo.
    Tu bym taki ostry nie był. Kogutek głupiego często udaje ale głupi nie jest.
    Producenci/chinole z nas głupkowi robią.
    Co do kamer ip to się nie wypowiem ale cctv ostatnio zgłębiałem.
    I w czymś co się nazywa kamera cofania i kosztuje 40zł siedzi takie samo ustrojstwo
    jak w "kamera monitoringu kopułkowa" w cenie 150xl. Różnica tylko w obudowie i
    marketingu.
    Więc wcale mnie nie zdziwi jak w kamerze kogutka za 37zyli będzie ta sama chińska
    elektronika jak w inaczej nazwanych sprzętach.

  • 39. Data: 2015-09-20 22:18:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiecej siedzi. Do typowej do monitoringu trzeba dokupic skrzynke z dyskiem i polaczyc
    wszystko do kupy kablami z ktorych jeden to specjalny bo wizje przesyla. A ta za
    cztery dychy sama w sobie na karcie sd zapisuje. Jak zapisze cala karte to kasuje
    najstarsze i na wolnym miejscu zapisuje. Ograniczenie umyslowe ludzi polega na tym ze
    jak to sie nazywa rejestrator do samochodu to wedlug nich do niczego wiecej sie nie
    nadaje. Monitoring z podgladem na zywo to do portierni sie nadaje. Jak ma sluzyc na
    wszelki wypadek to ma byc przede wszystkim niewidoczny. A dla zmylki przybite kilka
    atrap.

  • 40. Data: 2015-09-21 12:56:38
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-18 o 15:54, Kris pisze:
    > A po kiego tak duże dyski do zastosowań domowych?
    > W przecież to byś z rok do tyłu nagrań zmieścił.
    > Ustawiasz rejestrator na rejestrowanie tylko zdarzeń alarmowych(wykrywanie ruchu) i
    myślę że dysk 500GB za kilkadziesiąt zł wystarczy na zapis kilka tygodni do tyłu.
    > Do zastosowań domowych dłużej nie potrzeba
    > Co innego firmy, banki itp.

    Wszystko kwestia ile tych kamer, jakie rozdzielczości nagrań, kompresja
    itp. Jak chodzi tylko o zapis nagrań z powiedzmy ostatniego tygodnia, to
    rzeczywiście starczy mniej.
    Tak czy owak chciałem tylko dodać argument czemu te rejestratory trochę
    zwykle kosztują.

    Pzdr
    --
    /__/_* /