  • 11. Data: 2012-08-22 09:15:56
    Temat: Re: fugowanie klinkieru na kominie :(
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Na tej stronie http://sarsil.com.pl/ są zdaje się 3 pozycje, które mogłyby
    >się nadać. Czy ktoś orientuje się, którym najlepiej zabezpieczyć taki
    >komin?

    Nie ma co kombinować. Wystarczy klej do płytek ...
    Tanie a skuteczne ...
    Oczywiście trzeba nałożyć klej jak tynk (równomiernie , grubszą warstwę).
    A aby ładnie to wyglądało przykleić płytki , lub chociaż zrobić barankiem

  • 12. Data: 2012-08-22 09:19:14
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-08-21 14:53, quent pisze:

    > To są zdaje się jakieś płytki włókno-cementowe.

    Może i tak ale z okien codziennie widzę komin obity blachą i nie wygląda źle

    Ariusz

  • 13. Data: 2012-08-22 09:32:02
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-22 09:15, /// Kaszpir /// pisze:

> [...]
    > Oczywiście trzeba nałożyć klej jak tynk (równomiernie , grubszą warstwę).
    > A aby ładnie to wyglądało przykleić płytki , lub chociaż zrobić

    Ale ja nie o tym.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2012-08-22 09:37:07
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    po kilku dniach opadów dotknąl nas syndrom cieknącego komina z dziurawki z
    niepełną fugą.
    Komin z cegly dziurawki ponad dachem, ponizej cegla pelna z wkladem
    ceramicznym, ale przecieki widoczne także juz na cegle pełnej.
    Fugi niepełne sa na glebokosc ok 1cm.
    Niestety z pewnych dodatkowych okolicznosci nie moge liczyc, że wykonawca
    komina nam to naprawi..
    Czym to uzupelnic brakującą fugę żeby ograniczyc nasiakanie komina, czy
    gruntowac?
    Czy kupić dowolny produkt nazywajacy sie fuga do klinkieru, czy raczej jakis
    klej do klinkieru, specjalna zaprawe?
    Mniej zalezy mi na estetyce niz na tym zeby bylo mozliwie szczelnie.

    --------------
    Proponuję zacząć od najtańszego zabiegu, mam równiez z dziurawki i u mnie
    pomogło
    zakupienie środka sarsil do klinkieru i przemalowanie porządnie komin.
    U mnie 3 rok suchy jest przy nawet kilkudniowych opadach.

    Jeśli znowu przecieknie to obijam go łupkiem.

    pozdrawiam
    AT

  • 15. Data: 2012-08-24 19:51:36
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    Mój też przeciekał, ale jak zapewne w 80% przypadkach - winą nie jest
    dziurawka tylko zła obróbka dekarska. Ja miałem źle wykonaną obróbkę taśmą
    Wakaflex Braasa. Poprawione i już jest wszystko elegancko.
    Komin dodatkowo pomalowałem 2x Sarsilem. Od pory poprawek i malowania
    sarsilem, nie ma żadnego problemu z przeciekaniem, nawet gdy pada kilka dni.
    Fugę mam niepełną i nie stanowi to problemu.

    Jeśli problem się potwórzy to uzupełnię fugę na full, przemaluję komin
    ponownie sarsilem i sprawdzę szelność taśmy dekarskiej. Myślę jednakże że
    minimum na 3 lata mam z tym spokój.