  • 11. Data: 2014-07-27 12:47:59
    Temat: Re: gnojówki
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    W dniu 2014-07-27 09:43, collie pisze:
    > Dobrze, że przynajmniej wątpisz, bo to nie jest gnojówka. Zapytaj Ikselki,
    > a ona po sięgnięciu do swojej jedynej skarbnicy wiedzy pn. Wikipedia (bo
    > SJP
    > to ona nie posiada), wytłumaczy Ci, czym jest gnojówka.

    I radzę zapoznać się z terminem "gnojowica". W swoich sjp-owskich
    peryferiach pogrzeb, to się dowiesz, a przy okazji ogarniesz, jaki jest
    poziom Twej durnoty i chamstwa.

  • 12. Data: 2014-07-27 16:07:43
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Roślinom, to nie wiem.

    Hejka. A taki na przykład Majewski, nie zaciemnia.
    Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

  • 13. Data: 2014-07-28 09:51:10
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    od trzech lat nie uprawiam już pomidorów
    poprzez zarazę. Szkoda zdrowia i latania z konewkami.

  • 14. Data: 2014-07-28 14:22:44
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Crimi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > od trzech lat nie uprawiam już pomidorów
    > poprzez zarazę. Szkoda zdrowia i latania z konewkami.

    Hejka. A ja w tym roku po raz pierwszy uprawiam pomidory w gruncie - 6
    odmian. Pierwsze owoce już skonsumowane. :-) Jutro zamierzamy pryskać
    pomidory i ogórki Ridomilem bo u sąsiada za płotem mączniak już wlazł na
    liście ogórków a u drugiego zaraza zasusza nacinę ziemniaków. To będzie
    trzeci oprysk po Amistarze i Acrobacie.
    Aha, niepryskane mam w szklarence. Też pyszne. ;-)
    Pozdrawiam zachęcająco Ja...cki

  • 15. Data: 2014-07-28 14:38:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

> [...]
    > trzeci oprysk po Amistarze i Acrobacie.
    > Aha, niepryskane mam w szklarence. Też pyszne. ;-)

    Trzeba raczej zniechęcającu. Żeby to mączniak pryskał. W podskokach.
    Gdzie pieprz rośnie.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2014-07-28 14:46:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

> [...]
    > trzeci oprysk po Amistarze i Acrobacie.
    > Aha, niepryskane mam w szklarence. Też pyszne. ;-)

    Trzeba raczej zniechęcająco. Żeby to mączniak pryskał. W podskokach.
    Gdzie pieprz rośnie.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2014-07-28 19:00:49
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Trzeba raczej zniechęcająco. Żeby to mączniak pryskał. W podskokach.
    > Gdzie pieprz rośnie.

    Hejka. Weźmy przykład z Majewskiego: ten nie memła, ale za to jak coś
    powie, to boki zrywać.
    Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

  • 18. Data: 2014-07-28 19:35:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Weźmy przykład z Majewskiego: ten nie memła, ale za to jak
    > coś powie, to boki zrywać.
    > Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

    Podniósł wydajność z jednego hektara i przeniósł ją na drugi hektar.
    My również podnieśmy, postawmy, niech stoi.

    Jarek

    --
    Na przykład Majewski. Przeszedł do historii, ale on tu jeszcze wróci
    i jak kogo palnie w mordę, to szkoda gadać.

  • 19. Data: 2014-07-28 21:59:49
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-27 12:05, Ikselka pisze:

    > Chamstwem wojujesz? Czego się czepiasz? Mam wiedzę wielokrotnie
    > przewyższajacą Twoją,
    Dobre, dobre.
    Przypomniał mi się stary kawał, który zaczynał się mniej więcej tak:
    "co to jest "cjant"?

    Jacek

  • 20. Data: 2014-07-29 09:12:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.07.14 12:10, Ikselka pisze:

    > http://sjp.pl/gnoi%E6

    Już Ci pisałem, ale powtórzę - jak powtarzam czasem takim wolnomyślicielom:
    to NIE jest SJP! Pisałem też, dlaczego ten "sjp.pl" nie jest miarodajny naukowo,
    podobnie jak naukowo nie jest miarodajna Wikipedia. Właściwy Słownik Języka
    Polskiego online jest tutaj:

    http://sjp.pwn.pl/

    I tamże:

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/gnojówka