  • 1. Data: 2010-02-09 21:42:54
    Temat: halogen z czujnikiem ruchu
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    mam taki chiński z marketu przy wejściu do domu i zauważyłem już drugą
    zimę, ze przy niskich temperaturach coś z nim nie tak się dzieje, tzn.
    zapala się gdy wracam wieczorem do domu i wysiadam z auta, ale gdy
    potem wracam jeszcze kilkukrotnie, a to po zakupy, a to po drewno to
    już nie działa, poprzedniej zimy było to samo, latem ok, a teraz
    znowu, czy ten sprzęt tak reaguje na ujemne temperatury i nic nie
    poradzisz, czy coś się zepsuło i trzeba wymienić?

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-02-10 07:04:52
    Temat: Re: halogen z czujnikiem ruchu
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    s_13 pisze:
    > zapala się gdy wracam wieczorem do domu i wysiadam z auta, ale gdy
    > potem wracam jeszcze kilkukrotnie, a to po zakupy, a to po drewno to

    Bo cie rozpoznał i zaakceptował.
    --
    A S

  • 3. Data: 2010-02-10 08:37:58
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > ...> zapala się gdy wracam wieczorem do domu i wysiadam z auta, ale gdy

    > Bo cie rozpoznał i zaakceptował.

    no to kicha... przyjdzie jakaś fajna sąsiadka z wizyta i się nie
    zapali, to jak ja się żonie wytłumaczę... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-02-10 08:38:53
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    s_13 pisze:
> [...]
    > zapala się gdy wracam wieczorem do domu i wysiadam z auta, ale gdy
    > potem wracam jeszcze kilkukrotnie, a to po zakupy, a to po drewno to

    To się ciesz!!
    Mogłeś trafić na taki, który zapala się, ale do zgaszenia to już trzeba
    wzywać straż pożarną;-))

  • 5. Data: 2010-02-10 20:15:06
    Od: Rentier <f...@g...com>

    czujnik ruchu działa na podczerwień,więc istotna jest różnica temperatur ty-otoczenie

  • 6. Data: 2010-02-10 22:07:05
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > czujnik ruchu dzia a na podczerwie ,wi c istotna jest r nica temperatur
    ty-otoczenie

    znaczy, że jestem zimny trup?... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2010-02-10 22:21:46
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    b.googlegroups.com...
    > czujnik ruchu dzia a na podczerwie ,wi c istotna jest r nica temperatur
    > ty-otoczenie

    znaczy, że jestem zimny trup?... :-)

    Raczej, że masz dobrze izolujące ubranie ;-)

    Pzrd

    JKK