  • 1. Data: 2010-02-10 09:43:27
    Temat: Spray na koty.
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Witam, mam problem z kotami. Ogólnie lubię te stworzenia, sam miałem ze 2
    lata persa, ale... no właśnie w czym problem: dzikie koty leją mi na
    wycieraczkę przed drzwiami wejściowymi do domu.
    Swój post tak zatytuowałem licząc że jest do kupienia środek na odstraszenie
    tych pięknych stworzeń aby nie lały mi na wycieraczkę. Wycieraczki nie chcę
    się pozbywać sprzed drzwi z wiadomych powodów się przydaje.

    P.

  • 2. Data: 2010-02-10 09:50:11
    Temat: Re: Spray na koty.
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > tych pięknych stworzeń aby nie lały mi na wycieraczkę. Wycieraczki nie chcę
    > się pozbywać sprzed drzwi z wiadomych powodów się przydaje.

    Umm, może zapytaj na pl.rec.zwierzaki.koty?

    Pzdr,
    Kuba

    ps.
    Podobno koty nie lubią zapachu skórek od cytryn/pomarańczy.
    Podobno, bo mojego to nie ruszało.
    ;)

  • 3. Data: 2010-02-11 02:37:25
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    > tych pięknych stworzeń aby nie lały mi na wycieraczkę. Wycieraczki nie chcę
    > się pozbywać sprzed drzwi z wiadomych powodów się przydaje.

    Rzeczywiscie problem, ale do rozwiazania. Sposob pierwszy zaadoptowac kocura,
    takiego z tych wiekszych. On obsika Ci dokladnie najpierw caly dom potem
    obejscie i na tym sie skonczy. Jesli na jego teren przyjdzie inny kot, to
    dostanie wp..dol i wiecj zaden intruz w promieniu powiedzmy 100 m sie nie
    pokaze.
    Koty sa na tyle cwane, ze z ich punktu widzenia potrafia sobie zaadoptowac
    dom, wymoc wikt i w nagrodemrucza lasza sie gdy glodne, przynosza lupy, ktore
    klada na progu "swego" domu. Ale rowniez go swoiscie bronia i niedopuszczaja
    aby zajal go inny lub nawet pies, ktoremu tez swoimi sposobami potrafia
    przetlumaczyc, ze ten dom juz jest zajety i musza szukac innego.
    I tresowane potrafia rozne sztuczki byleby tylko zaskarbic sobie prawo do
    zamieszkania. Oto przyklad takiego osobnika nauczonego siedziec po ludzku.
    http://fun256.com/photo/396/Cat
    Ewentualnym sposobem odstraszenia wszelkich czworonogow jest wyprobowana raz
    przeze mnie metoda elektryczna. Koty i konie sa bardzo wrazliwe na nawet male
    napiecia elektryczne. Wystarczy 50 wolt podlaczyc do tej wycieraczki i
    prawdopodobnie problem bedziesz mial z glowy; jak jednego troche kopnie to
    jakims sposobem dowiedza sie o tym inne i juz zaden wiecej probowal nie bedzie.
    Ja w bloku mialem kotka, takiego raczej cherlaka, ktory w kociej hierarchii
    zajmowal dalekie miejsce; jego teren byl bardzo maly, zaledwie pare metrow
    wokol balkonu (mieszkalismy na parterze). Pewnego razu odwiedzil nas tesc, aby
    pochwalic sie swym nowym nabytkiem, psem, wilczurem. To bydle bardzo kotow nie
    lubialo, moj cherlak od razu uciekl na balkon. Ale to co sie potem stalo jest
    godne opisania. Tesciu postanowil poszczuc psa na mojego kotka siedzacego na
    balkonie. A tymczasem jego tam nie bylo a zamiast niego zobaczylem obcego
    wypasionego kocura udajacego, ze spi. No to nie protestowalem, niech go ten
    wilczur przegoni...
    Wilczur zobaczywszy tego kota rzucil sie na niego z otwartym pyskiem i
    niechybnie by go zesrutowal, gdyby ten nie podskoczyl sobie lekko do gory tak,
    ze w momencie gdy ta psia modra byla tam gdzie on spal, kot byl 20 cm wyzej.
    Taki koci unik. Ale na tym nie koniec; kot pod wplywem sily ciazenia opadl na
    ten psi leb, wbil w niego wszystkie pazury i nie chcial puscic. I jeszcze
    zebami go dziabal. Trwalo to dobre pare sekund. Wtedy dopiero kot odskoczyl i
    dla spokoju wyskoczyl przez balkon. Tam sobie usiadl i sluchal psiego skowytu.
    Na psim lbie pojawily sie szybko rosnace krople krwi. Jedna z nich byla
    zaledwie o pol cm od psiego oka. Niewiele brakowalo aby ten drogi pies zostal
    cyklopem.
    I jeszcze glupawy, ale dowcip.
    Teściowa, po 10 latach kłótni, postanawia pogodzić się ze swoim zięciem.
    Zaprasza jego i córkę na obiad. Podaje kotleta, surówkę, ale zapomniała
    o ziemniakach. Wraca do kuchni. Przezorny zięć postanawia sprawdzić, czy
    kotlet nie jest zatruty. Kroi kawałek i daje kotu. Ten gryzie i nagle
    pada martwy na ziemię. Zięć wstaje, idzie do kuchni, bierze patelnię i
    zabija teściową. Wraca do pokoju i mówi do żony:
    - Kochanie, wyobraź sobie, że ta stara rura chciała mnie otruć. Wziąłem
    patelnię i ją zabiłem!
    Na co kot wstaje, otrzepuje się, idzie do kuchni i denatke obsikuje...
    Podobno byl to fakt autentyczny.
    Pzdr.
    Tornad

  • 4. Data: 2010-02-11 11:48:49
    Od: mk <d...@t...pl>

    Tak są, zapach coś koło pomarańczowego. Do kupienia w sklepach z
    artykułami zoologicznymi. Stosowałem, trzymały się z daleka
    Wcześniej myślałem, że jak będę wystawiał tam żarcie to ze wzgl.
    higienicznych nie oszcza. Pomyłka
    Minie zima i powinny przestać interesować się wycieraczką, teraz mają
    pozasypywane śniegiem inne miejsca.
    Pdr. M

  • 5. Data: 2010-03-03 19:09:04
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 10 Lut, 10:43, "Piotrek" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    > tych pięknych stworzeń aby nie lały mi na wycieraczkę. Wycieraczki nie chcę
    > się pozbywać sprzed drzwi z wiadomych powodów się przydaje.

    Polewaj kroplami walerianowymi wycieraczki sasiadow.