  • 31. Data: 2017-08-11 14:09:14
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 13:47, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Aug 2017 12:09:19 +0200, quent

    > Oczywiście, jak wszędzie, świadomość to podstawa.
    >
    > Ja co jakiś czas, jak mi się przypomni, używam
    > Malwarebytes i tyle. Swoją drogą, po ostatniej
    > reinstalce systemu w kwietniu zapomniałem zainstalować. :>
    > Błąd naprawiony, system przeskanowny, ZERO zagrożeń.
    > Widać cud jakiś. :P

    Czyli jednak używasz :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2017-08-11 14:10:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 14:03, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Aug 2017 12:12:29 +0200, quent

    > Że decyduje co i kiedy instalować a nie akurat
    > jak chce szybko przeładować system...

    Sporo czasu wytapiasz na przebieranie w wynikach synchronizacji.
    W domu to strasznie toporne to rozwiązanie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 33. Data: 2017-08-11 14:19:40
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 13:47, Myjk wrote:
> [...]
    > reinstalce systemu w kwietniu zapomniałem zainstalować. :>
    > Błąd naprawiony, system przeskanowny, ZERO zagrożeń.

    No i nie ograniczaj się do MB bo miałem kilka razy syatuację w której
    np. ESET wykrył coś, czego wcześniej MB i OLT nie wykryły.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 34. Data: 2017-08-11 14:33:59
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Czyli jednak używasz :-)

    Ja też chodzę bez wirusa prywatnie i czasami Malwarebytes znajdzie coś.
    Siostra miała zainstalowanego avasta darmowego i jak po półroku od
    instalki sprawdzałem to Mlware wykrył coś koło 900 zagrożeń.
    Nawet pomógł dźwięk odzyskać bo sam znikł.

    W pracy koleżanka otworzyła załacznik i mimo super hiper zabezpieczeń.
    Dopiero Format C: pomógł.
    Wszystko zależy od człowieka.

  • 35. Data: 2017-08-11 14:45:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 14:33, Bolko wrote:

> [...]
    > Nawet pomógł dźwięk odzyskać bo sam znikł.
    >
    > W pracy koleżanka otworzyła załacznik i mimo super hiper zabezpieczeń.

    Dokłanie, człowiek jest najsłabszym ogniwem.
    Osobiście jednak bałby się surfować bez żadnych zabezpieczeń.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2017-08-11 14:58:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Aug 2017 14:09:14 +0200, quent

    > Czyli jednak używasz :-)

    No OK, używam. Sporadycznie, jak mi się przypomni.
    Piłem raczej do tego, że nie mam antywira działającego
    w tle jak wspomniany Avast. A używam Malwarebytes
    żeby się utwierdzić w przekonaniu, że mi żona
    jakiegoś syfa nie złapała. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2017-08-11 15:04:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Aug 2017 14:19:40 +0200, quent

    > No i nie ograniczaj się do MB bo miałem kilka razy syatuację w której
    > np. ESET wykrył coś, czego wcześniej MB i OLT nie wykryły.

    Ale po czasie i tak MB to wykryje. Przy moim trybie łapania
    syfów i sprawdzania MB pewnie wszystko mi już wykaże. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 38. Data: 2017-08-11 15:04:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 14:58, Myjk wrote:
> [...]
    > w tle jak wspomniany Avast. A używam Malwarebytes
    > żeby się utwierdzić w przekonaniu, że mi żona

    Ja do tej pory nie dałem synowi (9 lat) do używanie kompa.
    Boję się :-DDD
    Tzn. wiem, że powinienem dużo z nim najpierw pomówić na temat tego co
    się robi w sieci ale ciągle brak czasu.
    Tymczasem, bardzo ekspansywnie, okupuje tablety i smartfony :-)
    Właśnie widząc jak korzysta z tych urządzeń zwyczajnie się obawiam i nie
    bardzo wiem jak do tego podejść.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 39. Data: 2017-08-11 16:06:00
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.08.2017 08:54, Budyń wrote:
    > dochodze powoli do wniosku ze przydałby mi sie do pracy kolejny komputer. Ale ja
    wciąż pracuje pod XP wiec chcialbym kupic w miare nowoczesnego silnego kompa na
    którym postawe dwa systemy, wiadomo ze XP nie wykorzysta siły i ramu, ale po
    godzinach mozna sobie pograć na win7 :)
    > Obawiam sie ze jak juz kupie kompa to XP nie da sie zainstalowac na zbyt
    nowoczesnym komputerze. Ktos sie orientuje jaki sprzet wchodzi w gra, a który juz
    odpada bo za nowoczesny?

    Kup sobie używany Windows 10 na Allegro i odpuść sobie te stare systemy.

    https://allegro.pl/listing?string=windows%2010&order
    =p&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-ele-1-5-0803

    Za 5 PLN kupisz numerki zupełnie legalnie.

    Komputer to inna sprawa.

  • 40. Data: 2017-08-11 16:07:11
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.08.2017 11:42, Budyń wrote:

    > word w wersji 1995 nie chce mi sie na win7 zainstalować :)

    Jest Libre Office za darmo