  • 21. Data: 2017-08-11 11:49:16
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Aug 2017 02:44:25 -0700 (PDT), Budyń

    > a mnie obiektywnie - mam na jednym lapku - ostatnio chcialem uruchomic
    > ponownie kompa - pół godziny czekałem, bo aktualizacja czegostam, ja
    > pieudole takie zdobycze cywilizacji.

    Aktualizacje się WSUSem robi. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2017-08-11 11:52:31
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 11:49, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Aug 2017 02:44:25 -0700 (PDT), Budyń

    > Aktualizacje się WSUSem robi. :P

    Na terminalu?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2017-08-11 11:53:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 11:46, Budyń wrote:

    > otóż to. Zwlaszcza gdy dziala niezawodnie. Ale ostatnio avast sie zbiesił i juz mu
    cos nie pasuje, jakiego dll-a mu brakuje dla nowszej wersji.

    A nie wk... Cię ten avast, który ciągle wciska jakieś reklamowe komunikaty?
    To już lepiej w10 z preinstalowanym antvirem

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2017-08-11 12:05:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Aug 2017 11:53:54 +0200, quent

    > A nie wk... Cię ten avast, który ciągle wciska jakieś reklamowe komunikaty?
    > To już lepiej w10 z preinstalowanym antvirem

    Najlepiej to bez antywira. :P Od 15 lat nie posiadam.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2017-08-11 12:08:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Aug 2017 11:52:31 +0200, quent

    > Na terminalu?

    Terminal na lapku?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 26. Data: 2017-08-11 12:09:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 12:05, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Aug 2017 11:53:54 +0200, quent

    > Najlepiej to bez antywira. :P Od 15 lat nie posiadam.

    Ale za przymusem ubezpieczeń to jesteś ;-P

    PS
    Bez antywira to ryzyko. Wystarczy szukać czegoś w necie, klikając na
    kolejne wyniki w google i któraś ze stron może mieć trojana.
    Często admini takich stron nawet nie mają świadomości, że sieją.
    Ryzyko jest spore jednak.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 27. Data: 2017-08-11 12:12:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 12:08, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Aug 2017 11:52:31 +0200, quent

    > Terminal na lapku?

    Co miałby konkretnie poprawić WSUS w kwestii o której Budyń tu pisze?
    IMO same upierdliwości. Musi być jakiś serwer, na którym będzie się
    synchronizował, najlepiej w nocy a i tak instalacja na końcówce trwa
    tyle samo, chyba, że nie będzie końcówki zamykał a aktualizacje będą
    instalowały się w nocy ale to i tak dziwne w domowych warunkach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 28. Data: 2017-08-11 13:47:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Aug 2017 12:09:19 +0200, quent

> [...]
    > kolejne wyniki w google i któraś ze stron może mieć trojana.
    > Często admini takich stron nawet nie mają świadomości, że sieją.

    Oczywiście, jak wszędzie, świadomość to podstawa.

    Ja co jakiś czas, jak mi się przypomni, używam
    Malwarebytes i tyle. Swoją drogą, po ostatniej
    reinstalce systemu w kwietniu zapomniałem zainstalować. :>
    Błąd naprawiony, system przeskanowny, ZERO zagrożeń.
    Widać cud jakiś. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2017-08-11 14:03:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Aug 2017 12:12:29 +0200, quent

> [...]
    > tyle samo, chyba, że nie będzie końcówki zamykał a aktualizacje będą
    > instalowały się w nocy ale to i tak dziwne w domowych warunkach.

    Że decyduje co i kiedy instalować a nie akurat
    jak chce szybko przeładować system...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2017-08-11 14:03:46
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Dajże se siana z XP chyba, że masz jakieś wybitnie niezastępowalne stare
    oprogramowanie.

    Kup poleasingówkę - wybieraj wedle gabarytu jak ci pasuje. Poszukaj
    takiego co ma licencję na Windows 7 Professional MAR (dla
    zregenerowanych komputerów). Jak chcesz pograć to dorzuć kartę graficzną
    (low profile jeśli mały desktop). Jak bardzo będziesz potrzebował XP to
    Windows 7 Pro ma tzw. XP Mode czyli masz licencję do uruchomienia
    maszyny wirtualnej z windowsem xp. Działa wyśmienicie.

    Jeśli nie oszczędzasz prądu to bierz coś z core 2 duo a jak oszczędzasz
    to nowszy jakiś i3 czy coś (im nowszy tym mniej żre). Koniecznie do tego
    dysk SSD i naprawdę - nie ma potrezby szybszego komputera nawet do gier.
    NIE bierz poleasingówek z procesorami AMD (tego jest naprawde mało ale
    są). Procesory są dobre ale prawie wszystkie AMDki się grzeją jak poj...e.

    i tyle.