  • 201. Data: 2013-10-27 10:31:49
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 09:25:28 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Zbyt cenny okaz jestes, zeby tak na smietnik :-D

    To mozna nie czytac. To moj watek!! Komu nie pasuje to WYPAD! :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 202. Data: 2013-10-27 11:48:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >To mozna nie czytac. To moj watek!! Komu nie pasuje to WYPAD! :P

    Bez TUP! sie nie liczy.

  • 203. Data: 2013-10-27 11:57:05
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    k...@g...com napisał(a):

    > Ciekawe skąd masz informacje o tych mocach potrzebnych do woka.

    Może z autopsji? :)

    >Wok jest garnkiem w którym do grzania potrzebne są minimalne moce.

    Może do grzania ale na pewno nie do smażenia.

    >To że w wietnamskiej budce jedzie na taborecie gazowym nie jest
    >wzorcem grzania dla tego typu garnka. Tam skąd wok pochodzi i gdzie
    >był używany od tak dawna że ludzi w Europie praktycznie wtedy nie był,
    >do grzania musiała wystarczyć garść chrustu a nie ognisko.

    No właśnie - słusznie prawisz, choć mylne wnioski wyciągasz :)
    Garść chrustu da intensywny płomień przez krótki czas - i o to właśnie
    chodzi w woku i jego zasadzie działania.
    Wok potrzebuje dużej mocy - tego nie da ani indukcja ani płyta
    elektryczna ani zwyczajna kuchenka gazowa. Niestety :(
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 204. Data: 2013-10-27 13:45:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 11:48:39 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Bez TUP! sie nie liczy.

    Tupnalem pod biurkiem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 205. Data: 2013-10-27 15:32:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Tupnalem pod biurkiem.

    Nie bylo widac. Sciemniasz.

  • 206. Data: 2013-10-27 15:53:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 27 Oct 2013 15:32:12 +0100 osobnik zwany Ghost napisał:

    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com... W dniu

    > Nie bylo widac. Sciemniasz.

    udowodnij, że nie tupnął! ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 207. Data: 2013-10-27 17:34:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com... W dniu

    > udowodnij, że nie tupnął! ;)

    To proste, gdyby tupnal, wypadlbym. A caly czas tu siedze.

    cbdo